ElblagPlatform penangkapan hidraulik lajur gandaPenyelenggaraan yang tidak mencukupi, berhati-hati dengan emosi

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-04-02 10:58:48

Banyak orang percaya bahawa kekuatan mekanik lif sendiri adalah relatif tinggi apabila menggunakannya, mereka perlu memperhatikan tindakan pencegahan pemasangan yang sepadan dengan persekitaran kerja dan tidak menjadi ceroboh. Pemasangan,ElblagPlatform penangkapan hidraulik Tonage besar, penggunaan dan pemeliharaan lif adalah langkah penting untuk memastikan operasi normal peralatan mekanik. Oleh itu, apabila memasang lif, sila pastikan mengikuti pemasangan secara ketat dan gunakan perkara-perkara berkaitan di bawah, dan dengan hati-hati mengumpulkan dan menggunakannya.

Pelarasan unit kuasa, sama ada ia adalah platform penunggang jenis gunting atau lif kargo jenis kereta api panduan terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa mempunyai empat keluar semasa produksi, semakin lama masa angkat. Oleh itu yang boleh disesuaikan untuk meningkatkan atau mengurangkan kadar aliran minyak hidraulik silinder minyak. Kita boleh menyesuaikan kelajuan motor atau valv proporsional elektrohidraulik untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik; Faktor apa yang akan mempengaruhi kelajuan angkat lif hidraulik? semakin lama paip minyak hidraulik, semasa pemasangan, panjang paip minyak patut diminumkan sebanyak yang mungkin dalam julat yang dibenarkan desain; Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan,ElblagPlatform angkat bergerak hidraulik, selatan, dan krater kenalan mesti dicurahkan secara tepat waktu. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang,ElblagPlatform penangkapan hidraulik 1,5 ton, termasuk: penghasil lif

Sempur panas oksid aluminium selepas rawatan peledak pasir. Sesuai untuk semua media kecuali air dan glikol etilen; Menyemprot primer anti rust boleh mengurangi kerosakan besi dengan menambah primer anti rust pada cat semasa menyemprot.


ElblagPlatform penangkapan hidraulik lajur gandaPenyelenggaraan yang tidak mencukupi, berhati-hati dengan emosi



Pad besi mesti digunakan di bawah wayar untuk meningkatkan permukaan tekanan antara kacang dan lantai, untuk mengurangi kesan kacang di lantai; Masukkan shims plat besi dengan tebal yang berbeza antara chassis dan batu dasar pada bolt penyancar untuk menyesuaikan menegak bingkai kereta api panduan; Pasang tiga seksyen piawai dan ukur menegak bingkai kereta api panduan menggunakan theodolite untuk memastikan menegak setiap paip utama dalam kedua- dua arah. Selepas menyesuaikan menegak bingkai kereta api panduan, ketatkan empat bolt asas; Laras menegak bingkai pintu pagar seperti di atas dan ketat bolt jangkar yang tersisa; Pasang sumber penimbal; Sambungkan separuh lain pagar ke separuh depan dengan bolt; Laras menegak dan ketatkan bolt jangkar seperti di atas, dan lepaskan brek pada motor di dalam kandang penggantian. (Untuk model SC200/200, pasang cage penggantian pertama sebelum pasang plat pemacu).

Platform penangkapan hidraulik boleh dibahagi menjadi: empat roda bergerak, dua roda traksi, perubahan kereta jenis kereta, bergerak sendiri bantuan, dan tinggi mengangkat berlainan dari meter hingga 1 meter.

Untuk memenuhi keperluan yang berbeza.

Credit guarantee.Guna kran berat untuk mengangkat kandang dan menempatkannya dengan tepat dari atas seksyen piawai; Letakkan dua kandang penggantian pada bingkai kereta api panduan dan perlahan-lahan letakkan pada sumber penimbal. Siapkan bingkai pemacu dua kandang penggantian dan laraskan setiap roda belakang dan gulung ke kedudukan dengan ruang besar untuk memudahkan pemasangan bingkai pemacu. Pasang seksyen piawai pada bahagian asas lif menggunakan peralatan berat dan ketat bolt sambungan. Pasang dua set bingkai pemacu di atas setiap kandang penggantian menggunakan peralatan berat dan benang pin sambungan, dan pasang garis pengawal atas kandang.

Pembukaan dan tutup kenalan suis perjalanan setiap peranti keselamatan mesti dipercayai, dan krater kenalan mesti dicurahkan secara tepat waktu. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif

Selepas memasuki musim sejuk, lif cenderung kepada beberapa masalah kecil dan kerosakan, yang memerlukan pengguna untuk melakukan pemeliharaan musim panas dan pemeliharaan di lif. Di bawah, editor akan memperkenalkan secara singkat tindakan pencegahan musim sejuk dan titik kunci lif.


ElblagPlatform penangkapan hidraulik lajur gandaPenyelenggaraan yang tidak mencukupi, berhati-hati dengan emosi



Kotak dan kotak distribusi lif hidraulik patut dibersihkan secara terus menerus, dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.

Welcome calls .3: Pembuangan rust air tekanan tinggi. Jenis lif spiral yang menggunakan kesan jet air tekanan tinggi dan abrasif untuk mencurahkan dan menghapuskan rust, dengan keuntungan kerosakan bahan minimal. Namun, air boleh menyebabkan kerosakan tertentu pada peralatan elektronik, menjadikannya sesuai untuk jenis lif spiral yang boleh dipotong.

Ia diharamkan secara ketat untuk menyambungkan motor platform angkat kepada bekalan kuasa yang salah. Ia patut memastikan voltas 380V atau 220V, dan kerja pembersihan harian patut dilakukan. Dust dan debu pada motor patut dibersihkan secara tepat waktu.

Sambungkan motor secara alami ke lif. Apabila menyambung, diperlukan untuk memastikan bahwa konsentrasi bagi saluran output lif dan saluran input motor adalah konsisten, dan sisi luar kedua-dua adalah selari. Penjajaran tidak konsisten boleh menyebabkan pecahan seluar motor atau pakaian gear lif.

Elblag.Lift lengan lengan lengan: peranti angkat yang digunakan untuk operasi ketinggian tinggi, yang boleh menyeberangi halangan untuk operasi ketinggian tinggi. Apabila platform ditangkap ke mana-mana kedudukan, ia boleh beroperasi semasa berjalan, dengan struktur kompak dan pusingan fleksibel. Lebar laman ia boleh memastikan peralatan masuk laluan sempit dan kawasan kerja penuh. Peranti kuasa sandar boleh beroperasi platform kerja untuk ditetapkan semula, dan adalah kaedah pengangkutan yang sesuai yang boleh ditarik ke mana-mana tempat.

Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Pertahanan dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan 85.

Penjagaan dan penjagaan harian lif kargo patut dilakukan oleh pasukan profesional (disahkan oleh Pengarahan Negeri Pengawalan Kualiti dan Quarantine). Kami pembuat lif dan lif jangka panjang.