Koeln RodenkirchenLift hidraulik elektrikPengenalan reka bentuk struktur biasa

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-04-08 09:46:22

Pembersihan pembuat lif memerlukan semua bahagian lif seharusnya disimpan bebas dari lumpur minyak, tanah dan debu, terutama udara, bahan bakar dan penapis minyak enjin seharusnya diperiksa dan dibersihkan mengikut masa yang ditentukan untuk mencegah kemudahan memasuki silinder dan laluan minyak, untuk mempercepat pakaian bahagian bergerak. Pembuat lif menyarankan mengembangkan beberapa sistem penyelamatan. Sistem penyelamatan biasa berdasarkan kehidupan pakaian dan perkhidmatan komponen mekanik, serta corak pakaian dan air mata minyak dan cair. Sistem penyelamatan terutamanya menentukan keperluan penyelamatan mesin berdasarkan jam operasi mesin, yang juga telah menjadi sistem penyelamatan yang dijangka dirancang.

Lif macam apa di sana? Terdapat banyak jenis peranti seperti peranti angkat tetap dan peranti angkat yang diletakkan kenderaan, yang boleh dibahagi mengikut bentuk pergerakan. Penangkapan yang dipanggil tetap biasanya dipasang di satu tempat dan dipasang, kemudian operasi penangkapan boleh dilakukan. Jenis peralatan penangkap ini biasanya digunakan lebih pada garis pemasangan, dan beberapa garis produksi besar perlu mengangkat bahan-bahan ke kedudukan tertentu bila memuatkannya, dan kemudian meletakkannya dalam produksi pada garis produksi. Peranti penangkap istimewa perlu dipasang pada kedudukan tertentu pada garis produksi.

Koeln Rodenkirchen.Aplikasi dan ciri-ciri lif tahap: lif tahap, juga dikenali sebagai tahap angkat, dipasang secara khusus di atas tahap dan digunakan untuk angkat dan putar tahap. Mereka dipanggil lif tahap. Ia mempunyai fungsi berbilang seperti mengangkat, berputar dan menolak, interlocking, tukar perjalanan had mekanik, hidraulik peledak, dll.

Kabel lif bermain peran penting dalam lif, editor akan singkatkan bagaimana untuk memilih kabel lif yang baik untuk semua orang.

.Baca semula valv overflow apabila tekanan rendah. Laras aras minyak untuk terlalu rendah pada 100% muatan nominal, mengisi minyak hidraulik dengan minyak penghisap,Koeln RodenkirchenLift hidraulik, penapis penghalangan, dan bersihkan seksyen penghisap minyak penapis untuk kebocoran udara. Semak paip penghisap minyak dan gabungan; Kuatkan tempat ini. Ganti sambungan jika perlu.

Adakah pendinginan air dan pendinginan udara stesen hidraulik sama? Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Selain itu, ia diharamkan secara ketat menggunakan palu atau alat lain semasa pemasangan untuk mencegah kekuatan paksi atau radial berlebihan daripada merusak perlindungan atau gear. Pastikan untuk ketat bolt pemasangan sebelum ketat bolt tekanan. keselamatan


Koeln RodenkirchenLift hidraulik elektrikPengenalan reka bentuk struktur biasa



Berapa harga baru untuk lif tetap? lif tetap kini sangat popular di pasar. Kerana pembuat, bahan, muatan nilai, dan kesadaran markah berbeza, harga lif tetap yang dihasilkan di pasar rumah semasa berbeza. Harga lif tetap adalah: muatan nilai 1-5 ton, saiz meja 2500mm * 2000mm, dan sekitar 27000-45000 yuan; Muatan bernilai ialah 1-3 ton, tinggi angkat ialah 0 meter, saiz jadual ialah 2300 mm * 2000 mm, dan harganya sekitar yuan. Muatan bernilai, tinggi angkat, dan saiz jadual setiap lif tetap berbeza dalam harga. (Kapasiti penunggang khusus dan tinggi angkat boleh dirancang dan disesuaikan mengikut keperluan pengguna)

Struktur utama dan tujuan lif jenis trek panduan adalah penghantaran perlengkapan tertutup, dan perlengkapan besar dan kecil dibuat dari baja. Selepas mematikan dan merawatkan, mereka adalah milik permukaan gigi lembut. Sebab bentuk kegagalan umum penghantaran perlengkapan permukaan gigi lembut tertutup adalah penghantaran permukaan gigi, desain dihitung berdasarkan kekuatan kelelahan permukaan gigi dan diperiksa berdasarkan kekuatan kelelahan pembuluhan akar gigi. Saluran gelang digunakan untuk memperbaiki dan menyokong semua bahagian mekanik dan beberapa komponen elektrik dari chassis mengangkat. Ia terutamanya dilweldi dari bahagian seperti plat sisi, dan potongan menyambung, dan semua bahan dipilih. Ketempatan dua plat sisi dipilih, dan untuk mengurangi berat gelang, struktur kompat, muatan kesan kecil, penghantaran licin, dan karakteristik penguncian diri sebaliknya disebabkan peralatan cacing dan mekanisme cacing. Ia boleh memastikan bahawa mekanisme penghantaran boleh mengunci diri apabila motor dihidupkan semasa penghantaran pesakit, jadi pengurang gear cacing dipilih. Cacing yang tidak terlibat digunakan, dibuat dari besi, dan permukaan spiralnya dimatikan untuk meningkatkan efisiensi pemindahan dan meningkatkan resistensi memakai. Bahan gear cacing dibuat dari polyformaldehyde. Peralatan cacing plastik mempunyai keuntungan ekonomi pemprosesan yang baik, transmisi stabil, getaran dan pengurangan bunyi, berat ringan, perlahan pakaian, dan kawalan diri, membuat rancangan lif lebih manusia.

Setiap jenis mempunyai parameter dan penggunaan teknikal yang sedikit berbeza, tetapi terdapat juga banyak fungsi yang sama. Oleh itu, sebagai pelanggan, and a perlu mempunyai pilihan bertujuan, iaitu, apa yang anda mahu lakukan apabila membeli mekanisme angkat, dan mana mekanisme angkat boleh memenuhi keperluan anda dan mempunyai penggunaan berbilang.

Discount.Pad besi mesti digunakan di bawah wayar untuk meningkatkan permukaan tekanan antara kacang dan lantai, untuk mengurangi kesan kacang di lantai; Masukkan shims plat besi dengan tebal yang berbeza antara chassis dan batu dasar pada bolt penyancar untuk menyesuaikan menegak bingkai kereta api panduan; Pasang tiga seksyen piawai dan ukur menegak bingkai kereta api panduan menggunakan theodolite untuk memastikan menegak setiap paip utama dalam kedua- dua arah. Selepas menyesuaikan menegak bingkai kereta api panduan, ketatkan empat bolt asas; Laras menegak bingkai pintu pagar seperti di atas dan ketat bolt jangkar yang tersisa; Pasang sumber penimbal; Sambungkan separuh lain pagar ke separuh depan dengan bolt; Laras menegak dan ketatkan bolt jangkar seperti di atas,Koeln RodenkirchenPlatform angkat hidraulik bergerak, dan lepaskan brek pada motor di dalam kandang penggantian. (Untuk model SC200/200, pasang cage penggantian pertama sebelum pasang plat pemacu).

Setiap kotak, kotak distribusi, dll. biasanya disimpan bersih, dan debu pada peralatan elektrik seharusnya cepat dibersihkan.

Tentukan sama ada ia berfungsi secara biasa dan sama ada terdapat suara berdasarkan bunyi operasinya.


Koeln RodenkirchenLift hidraulik elektrikPengenalan reka bentuk struktur biasa



Lift muatan hidraulik, terutamanya direka untuk membawa barang, biasanya disertai oleh orang. Kereta lif kargo mempunyai karakteristik yang panjang dan sempit. Lif menegak yang diberi kuasa oleh motor elektrik, dilengkapi dengan pod bentuk kotak. Peralatan angkat tetap melayani lantai tertentu. Ia mempunyai kereta angkat yang berjalan antara sekurang-kurangnya dua trek panduan tegak menegak. Mari kita lihat tip penyelenggaran sehari-hari: tip penyelenggaran sehari-hari lif hidraulik. lif hidraulik yang baru dipasang seharusnya mempunyai masa jaminan pembuat (biasanya 1-2 tahun).

Potential development.Kekalkan jalan akses lancar untuk lif bangunan luar dan ruang parkir yang cukup untuk peralatan. Apabila menggunakan kren untuk pemasangan bantuan, pertimbangan penuh patut diberikan sama ada persekitaran di lokasi memenuhi syarat operasi kren.

Design platform angkat hidraulik tidak masuk akal. Jika para desainer menghadapi masalah dengan dimensi desain, sudut, dan aspek lain bila merancang silinder minyak, silinder, dan tongkat, pasti akan ada masalah dalam tahap kemudian. Jadi apabila ia berkaitan dengan platform angkat hidraulik, ia masih perlu untuk mengesahkan kekuatan teknik pembuat; Apa masalahnya dengan bunyi silinder minyak dari platform angkat hidraulik? Jika produksi dan kumpulan platform angkat hidraulik tidak secara ketat sesuai dengan lukisan desain desainer semasa proses produksi mesin, dan sudut produksi silinder minyak sedikit terputus, ia akan menyebabkan pecahan antara tong silinder dan tong, yang menyebabkan situasi bunyi; Kualiti segel yang digunakan pada platform angkat hidraulik juga boleh mempengaruhi bunyi silinder minyak. Segel yang dibuat dari bahan keras yang terus menggosok dinding silinder boleh menyebabkan bunyi yang kuat, dan pakaian dan air mata jangka panjang boleh menyebabkan bocoran minyak disebabkan goresan pada silinder minyak. Oleh itu,Koeln RodenkirchenFabrik platform angkat hidraulik, apabila menggunakan platform angkat hidraulik penting untuk bertanya dengan pembuat mengenai tanda dan bahan segel yang digunakan; Sesetengah situasi pemindahan mekanik tidak dapat dikeluarkan. Walaupun semua tiga situasi di atas adalah normal, mungkin masih ada bunyi. Jika tiada masalah selepas penyelidikan, maka tidak perlu bimbang. Ia hanya masalah pemindahan antara komponen mekanik. Jika anda menjalankannya berbilang kali bunyi akan hilang secara alami.

4: Pembuangan rust pneumatik atau elektrik skala kecil berdasarkan prinsip menggunakan pemampatan udara untuk menghasilkan segitian atau kesan elektromagnetik untuk mencurahkan dan membuang rust di permukaan lif spiral. Ia boleh digunakan untuk tongkat tekanan instrumen tepat atau untuk syarikat yang memerlukan operasi mikro lif spiral.

Koeln Rodenkirchen.Apa penyelesaian untuk masalah rust permukaan di lif spiral?

Operasi ketinggian tinggi melibatkan kerja orang tunggal seperti pembersihan ketinggian tinggi. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, penyelesaian di lokasi perkhidmatan, dan operasi jujur!

Setiap kotak, kotak distribusi, dll. biasanya disimpan bersih, dan debu pada peralatan elektrik seharusnya cepat dibersihkan.