HajdunanasFixed lifting hydraulic platformMasalah dan jalan penyelesaian

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-04-20 16:59:22

Operasi ketinggian tinggi melibatkan kerja orang tunggal seperti pembersihan ketinggian tinggi. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!

Berapa harga baru untuk lif tetap?

Hajdunanas.Buang dan nyahkumpulkan valv penurunan lif kargo hidraulik, letupkan plunger dengan udara termampat, juga diperlukan untuk memeriksa untuk pemanasan berlebihan, kerana peralatan ini dilengkapi dengan enjin. Jika enjin berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan kepada enjin. Namun, menggantikan enjin adalah relatif mahal. Oleh itu, semasa memandu atau operasi percubaan, jika enjin ditemui pemanasan berlebihan, Hanya kemudian mesin boleh terus digunakan.

.Baca semula valv overflow apabila tekanan rendah. Laras aras minyak untuk terlalu rendah pada 100% muatan nominal, mengisi minyak hidraulik dengan minyak penghisap, penapis penghalangan, dan bersihkan seksyen penghisap minyak penapis untuk kebocoran udara. Semak paip penghisap minyak dan gabungan; Kuatkan tempat ini. Ganti sambungan jika perlu.

Penjagaan dan penjagaan harian lif kargo patut dilakukan oleh pasukan profesional (disahkan oleh Pengarahan Negeri Pengawalan Kualiti dan Quarantine). Kami pembuat lif dan lif jangka panjang.

Untuk operasi luar seperti mengubah lampu jalanan dan kaca, lif ikatan aluminium boleh terus naik ke tinggi tertentu, dan boleh bekerja dengan 3-5 orang berdiri pada masa yang sama. Kesan itu jauh diperbaiki, dan ia kecil dan tidak mempengaruhi laluan kenderaan dan pejalan kaki.


HajdunanasFixed lifting hydraulic platformMasalah dan jalan penyelesaian



Alasan untuk harga platforma mengangkat selai aluminium adalah bahawa pam hidraulik juga faktor yang mempengaruhi aliran minyak hidraulik. Penggunaan pam hidraulik yang telah digunakan terlalu lama boleh mudah menyebabkan masalah. Apabila kelajuan platform lif hidraulik memperlambat, perlu memeriksa sama ada kadar aliran bekalan minyak pam hidraulik tetap tidak berubah. Jika ada masalah penemuan, hubungi pembuat dalam masa sebenar untuk menghindari melebihi masa jaminan.

Kestabilan yang baik: Tombol overflow boleh mencegah tekanan sistem berlebihan semasa pergerakan ke atas. Tombol manual kecemasan: Dalam kes kegagalan kuasa, ia boleh menyebabkan kereta lif turun ke posisi lantai terdekat dan membuka pintu. Pompa manual: Apabila sistem gagal berfungsi, pompa manual boleh beroperasi untuk pompa minyak tekanan tinggi untuk meningkatkan kereta ke kedudukan lantai terdekat; Perlindungan suhu minyak tangki: Apabila suhu minyak dalam tangki melebihi nilai tetapan piawai, peranti perlindungan suhu minyak menghantar isyarat untuk menggantung penggunaan lif. Lift hanya boleh dimulakan apabila suhu minyak turun.

Bagaimana mengekalkan lif pada musim sejuk adalah satu alasan dan sebab utama. Banyak pekerja dalam industri lain tidak tahu bahawa lif hidraulik menggunakan jenis berbeza minyak hidraulik pada musim panas dan musim sejuk. Biasanya, pada suhu rendah, minyak hidraulik yang digunakan pada musim panas boleh menjadi, atau bahkan membeku. Selepas memasuki suhu rendah pada musim sejuk, penting untuk ingat untuk menggantikan minyak hidraulik yang mengandungi antibeku, yang sesuai untuk bekerja pada suhu rendah.

Professional is king.Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor elektrik semasa menyimpan sehari-hari lif, diperlukan untuk meletakkan kereta dengan cepat, menghapuskan halangan, dan kemudian terus berjalan. Layar motor seharusnya licin dan baik.

Elevator adalah peranti penghantaran umum yang boleh dipilih di medan yang berbeza. Elevator kereta api panduan adalah jenis peralatan yang kita semua tahu tentang, terutama digunakan untuk penghantaran kargo antara lantai kilang industri, dan restoran di lantai kedua atau ketiga. Elevator tinggi rendah sangat sesuai untuk tempat kerja yang tidak boleh menggali lubang, dan tidak memerlukan titik angkat atas, dengan bentuk berbeza (lajur tunggal, lajur ganda, empat lajur). Jadi bagaimana jika kelajuan lif keretapi panduan perlahan dalam aplikasi?

Berapa harga baru untuk lif tetap? lif tetap kini sangat popular di pasar. Kerana pembuat, bahan, muatan nilai, dan kesadaran markah berbeza, harga lif tetap yang dihasilkan di pasar rumah semasa berbeza. Harga lif tetap adalah: muatan nilai 1-5 ton, ketinggian 7 meter, saiz meja 2500mm * 2000mm, dan sekitar 27000-45000 yuan; Muatan bernilai ialah 1-3 ton, tinggi angkat ialah 0 meter saiz jadual ialah 2300 mm * 2000 mm, dan harganya sekitar yuan. Muatan bernilai, tinggi angkat,HajdunanasFixed lifting hydraulic platform, dan saiz jadual setiap lif tetap berbeza dalam harga. (Kapasiti penunggang khusus dan tinggi angkat boleh dirancang dan disesuaikan mengikut keperluan pengguna)


HajdunanasFixed lifting hydraulic platformMasalah dan jalan penyelesaian



Penapis minyak diblokir secara berat; Solusi adalah untuk membersihkan penapis minyak atau menggantikan minyak hidraulik.

average method.Lif liga aluminium lajur tunggal: Serye produk ini digunakan dalam rumah dan luas untuk operasi ketinggian tinggi dalam berbagai industri seperti hotel bintang dan supermarket besar. Ia mempunyai keseimbangan angkat, operasi mudah, dan boleh masuk lobi umum. Ia boleh masuk dan keluar lif dengan kehendak dengan konsumsi tenaga rendah, tiada pencemaran, dan tidak merusak tanah semasa kerja. Ia boleh digunakan untuk kerja dinding dan eksplorasi, dan tiada sudut mati semasa kerja. Lif listrik aluminum satu lajur, yang dilengkapi dengan aksesori bingkai salib gantry, auditorium, dan sebagainya.

Menghindari, terutama semasa penyimpanan. Simpan di tempat yang sejuk dan kering, dan menghindari hujan dan cuaca salji semasa kerja. Perbaikan profesional jaminan kualiti untuk penghasil lif. Aktiviti promosi sedang berlangsung, dan pelanggan baru dan lama diterima untuk berkonsultasi

Baca semula valv overflow apabila tekanan rendah. Laras aras minyak untuk terlalu rendah pada 100% muatan nominal,HajdunanasTruk lift platform hidraulik kaki, mengisi minyak hidraulik dengan minyak penghisap, penapis penghalangan dan bersihkan seksyen penghisap minyak penapis untuk kebocoran udara. Semak paip penghisap minyak dan gabungan; Kuatkan tempat ini. Ganti sambungan jika perlu.

Hajdunanas.Mesin mengangkat, sebagai produk penting pembangunan sosial di China, mempunyai status sosial yang tinggi dan kini telah menjadi alat operasi yang tidak boleh diganti dalam barang utama kita. Dan stesen pompa hidraulik adalah posisi jantung mesin angkat, yang sangat menguji profesionalisme dan perhatian operator. Ia adalah tanggungjawab umum kita untuk memeriksanya dan memastikan penggunaan sehari-hari mesin. mari kita melihat beberapa isu yang masuk akal biasa: titik pembuat lif adalah untuk memastikan keperluan sambungan kuasa, dan seharusnya tidak ada kesalahan sambungan atau bocor; Dan berilah perhatian kepada kerja bersihkan di dalam kehidupan sehari-hari, dan janganlah kamu biarkan noda-noda itu mengganggunya; Apabila berdiri diam, pemeliharaan biasa perlu dilakukan untuk mencegah kesan hujan dan cuaca salji; Pemuatan berlebihan adalah perkara pertama yang harus dilakukan oleh operator; Undang-undang Besi&#quo;; Pelarasan valv solenoid tidak boleh dilakukan secara arbitrari dan mesti diperiksa dan disahkan oleh organisasi profesional; Terutama apabila menjalankan operasi luar di bawah suhu tinggi, perlu sentiasa memberi perhatian kepada ketidaknormal stesen pam; Ia adalah sangat normal bagi kita untuk menghadapi beberapa masalah apabila menggunakan jembatan boarding hidraulik,HajdunanasCargo Lift, selama masalah ini tidak terlalu serius, kita tidak perlu bimbang terlalu banyak. Namun, apabila ada masalah dengan jambatan boarding hidraulik hanya penyelesaian tepat masa adalah balasan yang betul. Di bawah adalah perkenalan kepada beberapa kesalahan umum jambatan boarding hidraulik dan penyelesaian khusus: jambatan boarding hidraulik mesti diselesaikan semasa menggantung dan menyokong platform kerja platform lifting untuk mengelak turun tiba-tiba platform lifting, menyebabkan kemalangan yang tidak perlu; 2. Jangan menyesuaikan valv overflow secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv penyelamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik, menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada orang, mesin dan objek; Pekerja bukan profesional tidak dibenarkan untuk melepaskan dan mengumpulkan peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau

Cahaya penunjuk menyala, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Semak≥ Pasukan kuasa fasa, selepas bekalan kuasa dibalik motor terbalik, dan hanya perlu memperbaiki bekalan kuasa.

Semuanya untuk perkenalan singkat kepada jenis lif umum. Saya harap semua orang boleh mempunyai pemahaman yang lebih baik tentang produk ini. Sementara ini jenis produk ini dijual dengan baik di China, sebab banyak tempat memerlukan penggunaan produk ini dengan fungsi angkat dan pergerakan fleksibel. Syarikat yang khusus dalam menghasilkan jenis produk ini mempromosikannya pada skala besar melalui internet, Kawan-kawan yang memerlukan boleh langsung mencari syarikat yang sepadan di internet dan mempunyai pemahaman singkat tentang model, prestasi, dan maklumat harga produk-produk ini. Mereka boleh membeli langsung melalui internet.