SalbruckenLift hidraulik automatikPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pengeluaran

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-05-09 13:20:19

Apakah tindakan pencegahan pemasangan untuk lif? pagar melipat dan kandang lif patut dibersihkan dari permukaan dasar, dan bolt dasar patut dipasang dengan betul. Jika dipasang

Apa yang patut dilakukan jika kelajuan lif kereta api pemandu perlahan? lif kereta api pemandu patut sesuai dengan piawai industri mekanik JB/T922JB/T922 Republik rakyat China. Platform angkat secara umum dibahagi ke platform angkat tetap, platform angkat bimbit, dan angkat kereta. Suhu persekitaran kerja ialah -15-+40, disebabkan muatan besar, terdapat juga pecahan yang signifikan antara pelbagai komponen, terutama rantai lif dan pin shaft lif. Ia diperlukan untuk memastikan jumlah minyak yang sesuai ditambah sebelum setiap penggunaan untuk memastikan fleksibiliti dan tidak mengganggu semasa operasi. Jika lif sedang berfungsi dan sekali-kali muncul; Squeak dan Squeak&#quo; Bunyi pecahan boleh ditentukan pada dasarnya kerana kekurangan minyak di lif. Ia diperlukan untuk segera berhenti bekerja dan menyelidiki penyebab, dan tidak boleh secara paksa beroperasi yang mudah menyebabkan bahaya tersembunyi yang tidak terduga. Ringkasan: Penapisan bahan bakar biasa tidak dibenarkan bila menyimpan lif.

Sama ada ia adalah mesin besar dengan struktur kompleks atau peralatan kecil hingga medium-sized dengan struktur sederhana, skop kerja penyelamatan terutama fokus pada pembersihan, penyesuaian, biasanya disebut sebagai" Cross homework”.

.3: Pembuangan rust air tekanan tinggi. Jenis lif spiral yang menggunakan kesan jet air tekanan tinggi dan abrasif untuk mencurahkan dan menghapuskan rust dan pencegahan kerosakan, dengan keuntungan kerosakan bahan minimal. Namun, air boleh menyebabkan kerosakan tertentu pada peralatan elektronik menjadikannya sesuai untuk jenis lif spiral yang boleh dipotong.

Tetapkan semula brek; Seksyen pemasangan dan penyelamatan. Seksyen penyelamatan secara umum dipasang dalam seksyen keempat. Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis pembuat lif dan bahan lain selama bertahun-tahun, dan beroperasi dengan integriti.

Pelan-pelan lembut dan minyak hidraulik berbagai jabatan seperti kotak gerak, kotak gerak, dan gear meshing luar menurut keperluan dalam jadual lembut.


SalbruckenLift hidraulik automatikPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pengeluaran



Pada masa ini, peran yang luar biasa lif liga aluminum terlalu luas. lif liga aluminum Cina telah memasuki dan mengeksport ke luar negeri, menganggap sebahagian tertentu secara global. Kerana praktikal mereka, penggunaan luas, dan kuasa kerja, masa, dan kos yang jauh diperbaiki, mereka sesuai dengan penggunaan orang modern.

Sirkuit pendek dalam angin motor. Apabila ralat sirkuit pendek berlaku dalam pembangian motor, arus sirkuit pendek jauh lebih tinggi daripada arus kerja biasa, yang meningkatkan kehilangan tembaga pembangian dan menyebabkan pemanasan berlebihan atau bahkan membakar pembangian.

Sama ada ia adalah mesin besar dengan struktur kompleks atau peralatan kecil hingga medium-sized dengan struktur sederhana, skop kerja penyelamatan terutama fokus pada pembersihan, penyesuaian,SalbruckenPlatform angkat hidraulik manual, perlahan, dan pencegahan kerosakan, biasanya disebut sebagai" Cross homework”.

packing.Sebelum memasang kandungan lif,SalbruckenHydraulic lifting platform equipment, jangan buka pakej terlalu awal. Ini boleh membawa kepada kontaminasi kandungan awal, yang boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal. Selain itu, pastikan persekitaran pemasangan bersih dan tidak membawa kandungan besi, debu dan objek lain ke kandungan. Walaupun partikel debu kecil boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal, Penggunaan panjang juga boleh mempengaruhi berlari di antara perlindungan, menyebabkan pengurangan jangka hidup lif.

Persiapan sebelum melipat dan pemasangan lif. Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan khas untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal keselamatan kepada pegawai pemasangan.

Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Pertahanan dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan 85.


SalbruckenLift hidraulik automatikPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pengeluaran



Lif macam apa di sana? Terdapat banyak jenis peranti seperti peranti angkat tetap dan peranti angkat yang diletakkan kenderaan, yang boleh dibahagi mengikut bentuk pergerakan. Penangkapan yang dipanggil tetap biasanya dipasang di satu tempat dan dipasang, kemudian operasi penangkapan boleh dilakukan. Jenis peralatan penangkap ini biasanya digunakan lebih pada garis pemasangan, dan beberapa garis produksi besar perlu mengangkat bahan-bahan ke kedudukan tertentu bila memuatkannya, dan kemudian meletakkannya dalam produksi pada garis produksi. Peranti penangkap istimewa perlu dipasang pada kedudukan tertentu pada garis produksi.

For more, please check.Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan istimewa untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal kepada pegawai pemasangan.

Motor adalah bahagian utama platform angkat hidraulik, dan mempertahankan motor tidak diragukan dengan mempertahankan separuh jangka hidup platform angkat hidraulik. jadi bagaimana untuk mempertahankan motor platform angkat hidraulik dengan betul? Hari ini, editor akan berkongsi dengan pengguna!

Semasa pemasangan keretapi panduan,

Salbrucken.Penimbalan dan penggantian bahagian yang rosak pada masa adalah jenis lif hidraulik, juga dikenali sebagai lif hidraulik keretapi panduan,SalbruckenLift platform angkat hidraulik, sesuai untuk mengangkut barang di atas bangunan, restoran, dan lantai hotel. Ini mesin Lipusheng untuk memperkenalkan pemeliharaan harian lif.

Setiap jenis mempunyai parameter dan penggunaan teknikal yang sedikit berbeza, tetapi terdapat juga banyak fungsi yang sama. Oleh itu, sebagai pelanggan, and a perlu mempunyai pilihan bertujuan, iaitu, apa yang anda mahu lakukan apabila membeli mekanisme angkat, dan mana mekanisme angkat boleh memenuhi keperluan anda dan mempunyai penggunaan berbilang.

Tombol solenoid sistem stesen pompa hidraulik lif keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba memeriksa sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, ia disarankan untuk menggantikannya dengan sistem stesen pompa yang lebih besar.