PabianiceLift kecil tetapPiawaian pemeriksaan pecutan

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2023-12-22 11:52:46

Semak atau gantikan komponen valv untuk aras minyak rendah, penapis minyak masukan terkunci, dan tambah minyak yang cukup untuk membersihkan penapis minyak. Semak atau gantikan pam. Peranti pembebasan tidak mengangkat atau kekuatan pembebasan lemah. Pengaturan tekanan valv overflow tidak memenuhi keperluan. Laras tekanan ke nilai yang diperlukan. Jika aras minyak dalam silinder minyak terlalu rendah, ia boleh dikeluarkan Penapis masuk minyak diblokir, dan pompa bekalan minyak rosak. Periksa kebocoran valv satu arah. Periksa penggunaan dan merobek inti valv satu arah dan kursi valv, dan periksa sama ada spring valv satu arah lelah atau terganggu. Periksa, tetapkan, dan gantikan bahagian cacat mekanisme tali operasi berat; Bersihkan komponen valv; Semak kebersihan inti valv minyak hidraulik untuk memeluk (penghasilan, masalah pemasangan, masalah kotoran)

Terdapat juga beberapa situasi khusus yang penting untuk pemilihan platform angkat. Apabila memahami peralatan platform angkat hidraulik elektrik, penerimaan pembekatan perlu memeriksa sama ada dokumen teknikal ini lengkap, dan sama ada lampiran dan dokumen teknikal lain lengkap, yang juga adalah piawai pemilihan yang sangat penting. Operasi platform dan beberapa aspek pemilihan adalah penting, dan penting untuk mempertimbangkan situasi dan ciri-ciri markah ini apabila membuat pilihan.

Pabianice.Platform angkat elektrik boleh memenuhi keperluan produksi yang berbeza semasa digunakan, berulang kali melakukan tindakan persetujuan, dengan itu membebaskan pekerja yang membosankan dan berulang-ulang untuk bekerja. Ini membantu untuk meningkatkan efisiensi dan meningkatkan keseluruhan efisiensi untuk penghasil atau workshop produksi, membuat ia sangat selesa untuk digunakan.

Pada tahun-tahun terakhir, dengan meningkat terus-menerus peralatan pengangkutan kargo, disebabkan perbezaan dalam prestasi teknik dalam terma muatan, keselamatan, angkat,PabianicePlatform angkat tetap hidraulik, dll. pemilihan di pasar masih berbeza. Di antara mereka, platform mengangkat liga aluminium telah secara perlahan-lahan menjadi peralatan pengangkutan kargo yang ideal, yang boleh mencapai mengangkat dan pengangkutan barang yang pantas dan boleh dipercayai. Pertama, konfigurasi adalah pilihan. Semasa proses mengembangkan dan merancang platform mengangkat liga aluminium, penghasil menyediakan konfigurasi dan fungsi berbeza bagi pelanggan untuk memilih dari, untuk mencari konfigurasi yang lebih sesuai dan mencapai lebih keselamatan dan kestabilan semasa mengangkat dan pengangkutan barang. Dengan cara ini, ia akan masih lebih selamat semasa operasi, dan keperluan teknikal untuk setiap konfigurasi akan dikawal dengan ketat.

.Apabila melakukan pemeliharaan silinder, perlu diperiksa jika ada minyak dalam tongkat dan paip udara plastik di dalam, tetapi minyak tidak sepatutnya terlalu banyak. Jika ada terlalu banyak minyak, komponen penyegelan silinder minyak juga akan gagal dalam situasi ini. Tentu saja, jika minyak dalam kotak mel terlalu penuh, ia juga akan mempengaruhi keefektivitasnya, jadi perlu memperhatikan keselamatan.

Mereka patut mampu memenuhi keperluan khusus.

Apabila menggunakan lif hidraulik, periksa sambungan masing-masing bahagian semasa digunakan dan ketatkan mereka dengan cara yang tepat jika terdapat pelepasan. Semua saluran sambungan memerlukan penggunaan pin pecahan untuk memastikan penggunaan yang cukup dan penggunaan yang lebih baik.


PabianiceLift kecil tetapPiawaian pemeriksaan pecutan



Apabila menggunakan platform angkat elektrik, ia sepatutnya mungkin mengikut kaedah operasi yang betul, dan semasa proses desain, penyahpepijatan yang berkaitan sepatutnya dilakukan untuk memastikan semua indikator teknikal kunci memenuhi keperluan desain. Apabila menggunakan, sistem elektrik juga sepatutnya disambung ke bekalan kuasa dan memenuhi julat operasi dan piawai operasi yang ditentukan sebelum operasi boleh dilakukan. Pada masa yang sama, apabila melaksanakan pemeriksaan sistem platform ini juga sangat penting. Mereka sepatutnya boleh memeriksa untuk setiap bocor, supaya mereka boleh digunakan dengan lebih lancar pada tahap kemudian.

Selain mengurangi biaya produksi, platforma angkat elektrik lebih fleksibel untuk digunakan, dan inersi pergerakan mereka relatif kecil, dengan universaliti yang kuat. Terutama dalam proses penggunaan, mereka boleh menangkap bahagian kerja dekat dengan pangkalan mesin. Ia penting untuk mampu beroperasi sistem dengan cerdas semasa digunakan, dan dapat menyelesaikan kerja yang sesuai, terutama automati telah menjadi tema.

Lift kargo elektrik mempunyai lima peranti keselamatan: pompa manual, valve patah saluran paip, perlindungan suhu minyak tank, valve overflow dan valve manual kecemasan. Apabila ada kerosakan dalam sistem lif elektrik atau sistem lain, perlu beroperasi pompa manual untuk memindahkan lif ke lantai terdekat, kemudian periksa dan perbaiki lif. Jika ada masalah dengan patah paip sistem hidraulik di lif kargo elektrik, valv patah paip diperlukan untuk memotong sirkuit minyak dan mencegah lif turun.

High value.Jika mesin gagal mengangkat atau kekuatan mengangkat lemah, penyesuaian tekanan valv overflow tidak memenuhi keperluan. Laras tekanan ke nilai yang diperlukan. Semak untuk kebocoran dalaman dalam silinder minyak atau gantikan komponen silinder minyak. Semak untuk memeluk atau kebocoran dalaman valv reversing atau gantikan komponen valv. Aras minyak terlalu rendah, penapis masuk minyak diblokir,PabianiceLif bimbit kecil, dan tambah minyak yang cukup, and if there is a problem with the heavy operating rod mechanism Laras dan ganti bahagian yang tidak berkualifikasi; Bersihkan komponen valv; Semak kebersihan inti valv minyak hidraulik untuk memeluk (penghasilan, masalah pemasangan, masalah kotoran)

Langkah patut diambil untuk meningkatkan sistem perkhidmatan selepas menjual. Apabila pelanggan menghadapi masalah cacat fungsi, perlu mengambil masa untuk memperbaikinya dan memastikan mereka tidak akan terpengaruh dalam terma operasi. Jadi, dalam proses platform angkat tetap, sistem perkhidmatan lengkap juga akan diterima oleh pelanggan. Apabila dibandingkan, diperlukan untuk melihat bahawa ruang antara satu sama lain akan menjadi signifikan, dan standar pembelian yang dibawa kepada pelanggan akan terus meningkat, mendapatkan pengenalan dan kepercayaan mereka.

Semak atau gantikan komponen valv untuk aras minyak rendah, penapis minyak masukan terkunci, dan tambah minyak yang cukup untuk membersihkan penapis minyak. Semak atau gantikan pam. Peranti pembebasan tidak mengangkat atau kekuatan pembebasan lemah. Pengaturan tekanan valv overflow tidak memenuhi keperluan. Laras tekanan ke nilai yang diperlukan. Jika aras minyak dalam silinder minyak terlalu rendah, ia boleh dikeluarkan Penapis masuk minyak diblokir, dan pompa bekalan minyak rosak. Periksa kebocoran valv satu arah. Periksa penggunaan dan merobek inti valv satu arah dan kursi valv, dan periksa sama ada spring valv satu arah lelah atau terganggu. Periksa, tetapkan, dan gantikan bahagian cacat mekanisme tali operasi berat; Bersihkan komponen valv; Semak kebersihan inti valv minyak hidraulik untuk memeluk (penghasilan, masalah pemasangan, masalah kotoran)


PabianiceLift kecil tetapPiawaian pemeriksaan pecutan



Lif barang tidak perlu melakukan terlalu banyak kerja pengendalian, dan boleh fokus lebih pada produksi barang. Apabila pembuat membeli lif, mereka menghargai keselamatan mereka, prestasi yang membawa beban, lif elektrik mempunyai keselamatan yang lebih kuat. Apa tujuannya?

retailer.Platform mengangkat tanda kualiti minyak adalah pemuatan berat berbilang-fungsi dan membuang peralatan mekanik, yang boleh dibahagi menjadi tetap dan bergerak, jenis keretapi panduan,PabianicePlatform penangkapan tetap kecil, dan jenis lengan lengan lengan lengan. Jenis tetap termasuk jenis garpu gunting mengangkat lif kargo, lif rantai, platform a pemuatan dan membuang, dan platforma pembangunan elektrik yang disambung.

Dengan pembangunan terus-menerus masa, lif kargo elektrik kini digunakan secara luas di banyak industri kerana ia memudahkan pemindahan atau muatan dan muatan barang antara lantai. Jadi apa yang perlu dicatat semasa menggunakan lif kargo elektrik?

Kami telah memperkenalkan kawalan jauh elektrik atau manual untuk memastikan platform angkat elektrik menjadi lebih selamat dan lebih stabil semasa operasi, menghasilkan konfigurasi angkat lebih maju. Selepas mencapai konfigurasi kualiti tinggi dalam terma rancangan, pelanggan juga akan merasa lebih percaya pada pilihan mereka, mencapai pilihan yang memuaskan pelanggan. Semakin tinggi konfigurasi, semakin selamat dan lebih stabil operasi angkat akan.

Pabianice.Produk platform angkat boleh memenuhi piawai keselamatan yang sangat ketat, dan semasa operasi platform angkat, atau mampu memahami situasi ini semasa konfigurasi peranti dan operasi lain, untuk memenuhi piawai keselamatan dan memperhatikan lebih baik maklumat dan situasi kotak ini.

Sudah tentu, platform angkat hidraulik menggunakan struktur perlindungan dua, yang boleh membuat kerja relatif lebih selamat. Apabila mengangkat permukaan kerja yang sesuai boleh dipilih, sehingga platform mengangkat akan lebih selamat semasa operasi. Proses operasi platform angkat hidraulik sepatutnya dijandardizkan supaya penyelamatan dan penyahpepijatan boleh dilakukan sebelum meninggalkan kilang. Pada masa yang sama, ia juga boleh memastikan bahawa semua indikator teknikal boleh memenuhi keperluan desain, tetapi diperlukan untuk menyambung wayar tanah semasa digunakan. Sudah tentu sistem elektrik hidraulik tidak perlu disesuaikan dalam situasi ini.

Apabila selebriti mengadakan konsert, kita semua perlu menggunakan panggung yang tinggi, kerana tanpa panggung ini untuk menentukan konsert, atmosfera akan menjadi lebih biasa dan akan ada atmosfera setempat penuh. Jika ada tahap yang naik dan turun seperti ini, ia boleh mencipta kejutan tertentu bagi peminat. Sebagai contoh, apabila menyediakan lebih awal, penyanyi boleh berdiri di tengah platform dan bersedia kapanpun. Selepas operasi panggung belakang berjaya, penyanyi akan muncul dari platform. Ini adalah perkara yang sangat mengejutkan, Ini telah meningkatkan atmosfera konsert untuk kita.