San AntonioJadual mengangkat garpu gunting hidraulikCeramah Ringkas mengenai Perkara Yang Perlu Diperhatikan dalam Pemilihan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-08-07 12:11:58

Tombol solenoid sistem stesen pompa hidraulik lif keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba memeriksa sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, ia disarankan untuk menggantikannya dengan sistem stesen pompa yang lebih besar.

Perlu periksa brek lif kargo jenis kereta api panduan secara terus menerus, dan seharusnya tidak ada tanah di permukaan kencangan.

San Antonio.Tekanan platform angkat sangat penting. Bila angkat barang, tekanan platform angkat akan menguji berat barang. Jika ia dimuatkan berlebihan, platform angkat umum akan meminta, yang berkhidmat sebagai perlindungan. Oleh itu platform angkat sekarang disediakan dengan ukur tekanan. Mesin hidraulik sepatutnya mengingatkan semua orang untuk memperhatikan titik-titik berikut: tindakan pencegahan untuk menggunakan platform angkat kecil berdasarkan tekanan. Kapasiti pembawa muatan mereka sangat lemah dan saiz mereka sangat kecil. Apabila menggunakan platform angkat, perlu memperhatikan penggunaannya. Jika dimuatkan terlalu banyak, ia akan menyebabkan kerosakan struktur pada platform angkat. Kami telah menyebutkan ini banyak kali sebelum menggunakannya.

Untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan tidak sengaja.

.Penjagaan dan penjagaan harian lif kargo patut dilakukan oleh pasukan profesional (disahkan oleh Pengarahan Negeri Pengawalan Kualiti dan Quarantine). Kami pembuat lif dan lif jangka panjang.

Biasanya, status sambungan setiap bahagian disemak, dan jika terdapat sebarang lepas, ia patut ketat. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan. Semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan mesti dibuka sepenuhnya.

Bagaimana untuk memasang dan menggunakan perlindungan lif? Semasa proses menggunakan peranti perlindungan lif, kita tidak sentiasa boleh memastikan bahawa peranti perlindungan mempunyai orientasi yang betul, yang tidak dapat diharapkan untuk beberapa peranti tidak berada di tempat atau memindahkan. Bila masalah ini berlaku dalam peranti, ia akan menyebabkan ruang antara perlindungan menjadi terlalu kecil dan kemudian membuat ia mustahil bagi cincin dalaman dan luar perlindungan berada di pusat putaran yang sama. Jadi perlu menggunakan alat khusus bila memasang perlindungan, dan pada masa depan, juga perlu menggunakan alat ujian untuk menguji pemasangan perlindungan, untuk memastikan keberhasilan pemasangan perlindungan.


San AntonioJadual mengangkat garpu gunting hidraulikCeramah Ringkas mengenai Perkara Yang Perlu Diperhatikan dalam Pemilihan



Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Pertahanan dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan 85.

Liftar kargo jenis kereta api panduan adalah jenis peralatan untuk mengangkut objek berat ke atas dan ke bawah, dan mempunyai aplikasi yang hebat di kilang, workshops, kerana beberapa perincian kecil boleh mempunyai kesan yang signifikan pada operasi keselamatan peralatan jika tidak diperhatikan. Oleh itu pemeliharaan sehari-hari dan pemeliharaan adalah sangat penting perhatian perlu diberikan kepada pemeliharaan sehari-hari lif kargo.

Kapasiti muatan barang dan tonnasi barang yang dihantar sekaligus juga mempengaruhi kelajuan penangkapan dan turun. Mencapai nilai yang baik platform penangkapan untuk pengangkutan barang adalah jaminan kelajuan. Jika berat terlalu berat, ia mempengaruhi kelajuan. Jika barang terlalu ringan, ia juga mempengaruhi masa penghantaran biasa.

Installation material list.Lif pembangunan biasanya digunakan di lokasi industri atau pembangunan dalam kehidupan harian kita, terutama untuk mengangkut orang dan barang. Kita boleh gunakan lif pembinaan untuk meningkatkan efisiensi operasi dan mengurangkan beban kerja operator. Kau tahu?

Berapa harga baru untuk lif tetap? lif tetap kini sangat popular di pasar. Kerana pembuat, bahan, muatan nilai, dan kesadaran markah berbeza, harga lif tetap yang dihasilkan di pasar rumah semasa berbeza. Harga lif tetap adalah: muatan nilai 1-5 ton, ketinggian 7 meter, saiz meja 2500mm * 2000mm, dan sekitar 27000-45000 yuan; Muatan bernilai ialah 1-3 ton, tinggi angkat ialah 0 meter, saiz jadual ialah 2300 mm * 2000 mm, dan harganya sekitar yuan. Muatan bernilai, tinggi angkat, dengan operasi penyimpanan kerja dan pergerakan fleksibel. Ia boleh menyeberangi halangan seperti kerusi yang tetap dengan tinggi hingga 1m, dan boleh beroperasi secara stabil pada langkah. Dibuat dari paip besi segiempat kuat tinggi, dengan ketat dan kestabilan yang baik. Dipersediakan dengan caster universal untuk pergerakan fleksibel. Gelang dua kurungan akhir boleh disesuaikan, yang sesuai untuk menyeberangi halangan yang berbeza. Dua kurungan akhir boleh diubah menegak dan boleh digunakan untuk operasi pada cerun atau langkah dengan cerun tertentu.


San AntonioJadual mengangkat garpu gunting hidraulikCeramah Ringkas mengenai Perkara Yang Perlu Diperhatikan dalam Pemilihan



Semak secara biasa untuk akumulasi air dan kemudahan. Ia tidak dapat dihindari bagi kenderaan kerja ketinggian tinggi untuk memandu dalam cuaca hujan dan salji, atau jalan lumpur. Bawah dan beberapa ruang,San AntonioJiyang hydraulic lifting platform, cenderung untuk akumulasi lumpur. Jika pemilik tidak membersihkannya dengan tepat waktu,San AntonioPlatform angkat langsung hidraulik, pinggir luar hub roda, pintu, sudut bawah batang pokok, lubang kunci dan kurungan pemotong, dan kawasan lain kegiatan perlu diperiksa secara terus menerus, dan lubang pembuangan pintu dan berbagai bahagian harus disimpan tanpa diharamkan untuk memastikan selimut kerusi kereta,San AntonioTrak angkat hidraulik lengan kurva, seperti kemudahan, karpet, dan lantai, mencegah rusting aksesori.

system.Pelan-pelan lembut dan minyak hidraulik berbagai jabatan seperti kotak gerak, kotak gerak, dan gear meshing luar menurut keperluan dalam jadual lembut.

Periksa kualiti minyak hidraulik dan aras. Apabila platform angkat ditangkap ke kedudukan tinggi, aras minyak hidraulik sepatutnya 40-50 milimeter lebih tinggi dari bawah tangki minyak. Apabila warna minyak hidraulik gelap, minyak menjadi melekat, atau terdapat objek asing seperti gravil dalam minyak, minyak hidraulik patut diganti secara tepat waktu. Sistem hidraulik platform angkat sepatutnya menggunakan minyak hidraulik 32 #

Keuntungan lif liga aluminum adalah bahawa mereka boleh langsung naik ke tinggi tertentu, membuat ia mudah bagi pekerja-pekerja ketinggian tinggi untuk beroperasi. platform lift liga aluminum mempunyai keselamatan semasa operasi ketinggian tinggi. Selamat tinggal kepada operator tradisional yang mengikat tali dan bergerak tinggi di udara. Tiada jaminan keselamatan.

San Antonio.Apabila menggunakan platform angkat hidraulik, juga diperlukan untuk memeriksa untuk pemanasan berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan kepada enjin. Namun, menggantikan enjin adalah relatif mahal. Oleh itu, semasa memandu atau operasi percubaan, jika enjin ditemui pemanasan berlebihan, ia perlu dihentikan segera, dan kemudian kesalahan yang menyebabkan enjin berlebihan perlu diperiksa dan dihapus, Hanya kemudian mesin boleh terus digunakan.

Untuk memperkenalkan pemeliharaan sehari-hari untuk mengangkat lif kargo, brek setiap organisasi biasanya perlu diperiksa dan disesuaikan untuk memastikan sensitiviti dan kepercayaan. Di atas permukaan, seharusnya tidak ada tanah di hadapan.

Penjagaan dan penjagaan patut dilakukan sesuai dengan Peraturan Supervisi Peralatan Khas, Peraturan Supervisi dan Inspeksi Elevator, Peraturan Penjagaan Elevator (GB1877), dan standar negara, industri, dan tempatan yang relevan.