La RochellePlatform angkat hidraulik elektrik bergerakPenggunaan dan pilihan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-11-10 09:51:06

Hari ini, kedinginan tiba-tiba di Shandong telah menangkap pekerja pejabat dan orang yang tidak dijaga. Kawan-kawan, pastikan untuk menambah lebih banyak pakaian apabila keluar. Shandong, sebagai bandar lahir lif di China. Terdapat banyak pembuat segala saiz. Jadi, bagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat dan lif selepas memasuki musim sejuk. Di bawah ada perkenalan terperinci dari editor.

Sama ada ia adalah mesin besar dengan struktur kompleks atau peralatan kecil hingga medium-sized dengan struktur sederhana, skop kerja penyelamatan terutama fokus pada pembersihan, penyesuaian, perlahan, dan pencegahan kerosakan, stesen pam impor Itali dengan peranti perlindungan luaran: jenis m organ, jenis mata, dan jenis tertutup plat besi.

Apabila memasang, memutuskan, dan menyesuaikan organisasi pameran, perhatian patut diberikan untuk memastikan garis tengah organisasi pameran pengurang adalah selari dengan garis tengah gear dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%, dan selang meshing patut sesuai.

.Operasi lif liga aluminium lajur tunggal adalah relatif selesa. Ganti mudah untuk dikumpulkan di seluruh bingkai, dengan operasi penyimpanan kerja dan pergerakan fleksibel. Ia boleh menyeberangi halangan seperti kerusi yang tetap dengan tinggi hingga 1m, dan boleh beroperasi secara stabil pada langkah. Dibuat dari paip besi segiempat kuat tinggi, dengan ketat dan kestabilan yang baik. Dipersediakan dengan caster universal untuk pergerakan fleksibel. Gelang dua kurungan akhir boleh disesuaikan, yang sesuai untuk menyeberangi halangan yang berbeza. Dua kurungan akhir boleh diubah menegak dan boleh digunakan untuk operasi pada cerun atau langkah dengan cerun tertentu.

Pangkalan dan tangga-tangga berbilang-aras membentuk kumpulan platform a angkat, yang boleh membentuk langkah berbeza dalam julat perjalanan, memperkaya kesan berbilang-fungsi panggung. Pangkalan teleskopik sesuai untuk peralatan seperti auditorium, cinema, dewan berbilang-fungsi, dewan siaran, tempat sukan budaya, dll. Pangkalan teleskopik mengadopsi sistem panduan yang efektif, menjadikan jarak antara platform teleskopik dan platform tetap kecil semasa proses terjemahan operasi stabil, perubahan kelajuan tanpa langkah, dan peralatan penyegerakan Pemacu elektrik mengadopsi peranti pemacu kelajuan rendah dan momentum besar, yang selari, bebas, dan boleh secara automatik mencapai aras semasa proses pengeluaran. Aplikasi dan ciri-ciri lif tahap berputar mengandungi berbagai fungsi seperti mengangkat, berputar, dan melukis. Ia mengadopsi tindakan perlindungan seperti penguncian diri, interlocking, perjalanan switch, had mekanik, hidraulik-anti letupan, dll. Jadikan panggung stabil dan boleh dipercayai, digunakan secara luas di tempat budaya dan hiburan seperti dewan, bioskop, dewan berbilang fungsi, dewan prestasi, tempat sukan budaya, hotel, dll. Karakteristik lif panggung adalah: struktur panggung angkat hidraulik adalah sempit dan stabil, dan boleh menyesuaikan kepada operasi terus-menerus frekuensi tinggi.

Berapa harga baru untuk lif tetap? lif tetap kini sangat popular di pasar. Kerana pembuat, bahan, muatan nilai, dan kesadaran markah berbeza, harga lif tetap yang dihasilkan di pasar rumah semasa berbeza. Harga lif tetap adalah: muatan nilai 1-5 ton, ketinggian 7 meter,La RochelleStruktur lif hidraulik, saiz meja 2500mm * 2000mm, dan sekitar 27000-45000 yuan; Muatan bernilai ialah 1-3 ton, tinggi angkat ialah 0 meter, saiz jadual ialah 2300 mm * 2000 mm, dan harganya sekitar yuan. Muatan bernilai, tinggi angkat, dan saiz jadual setiap lif tetap berbeza dalam harga. (Kapasiti penunggang khusus dan tinggi angkat boleh dirancang dan disesuaikan mengikut keperluan pengguna)


La RochellePlatform angkat hidraulik elektrik bergerakPenggunaan dan pilihan



Jika valv penurunan tidak ditutup dengan ketat, periksa jika valv penurunan mempunyai elektrik. Jika terdapat elektrik, hapuskan kerosakan valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Teknologi lanjut, ujian ketat, dan lebih banyak diskon sedang berlangsung. Selamat datang untuk berkonsultasi

Lif liga aluminum digunakan secara luas dan adalah peralatan mekanik yang tidak diperlukan di banyak kilang. Terdapat banyak jenis lif selai aluminium yang berbeza, dan nama dan penggunaan jenis lain lif selai aluminium juga akan berbeza. Mari kita lihat jenis-jenis alif aluminum yang berbeza.

Analysis project.Memasang perlindungan untuk lif mungkin kelihatan mudah tetapi ia juga penting untuk memperhatikan beberapa perincian, seperti: sebenarnya sukar untuk mendorong perlindungan ke dalam pin peluru apabila memasang terlalu banyak. Bagaimanapun kadang-kadang, beberapa orang mungkin berfikir untuk menggunakan palu untuk memukul perlindungan untuk kesehatan, dan menggunakan kekuatan brute semasa pemasangan. Sebenarnya, yang merupakan sebab utama untuk mengandungi kerosakan dan mengurangi hidup perkhidmatan perlindungan.

Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan istimewa untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal kepada pegawai pemasangan.

2: Pembuangan rust kimia melibatkan penggunaan asid untuk bereaksi dengan komponen logam lif skrun untuk membuang produk rust dari permukaan rust rod tolak. Jenis pembuangan rust ini terutama digunakan untuk lif skrun mekanik besar, dan perhatian patut diberikan untuk melindungi peranti ketepatan seperti alat elektronik dari kerosakan asid semasa digunakan.


La RochellePlatform angkat hidraulik elektrik bergerakPenggunaan dan pilihan



Semuanya untuk perkenalan singkat kepada jenis lif umum. Saya harap semua orang boleh mempunyai pemahaman yang lebih baik tentang produk ini. Sementara ini, jenis produk ini dijual dengan baik di China, sebab banyak tempat memerlukan penggunaan produk ini dengan fungsi angkat dan pergerakan fleksibel. Syarikat yang khusus dalam menghasilkan jenis produk ini mempromosikannya pada skala besar melalui internet, Kawan-kawan yang memerlukan boleh langsung mencari syarikat yang sepadan di internet dan mempunyai pemahaman singkat tentang model, prestasi, dan maklumat harga produk-produk ini. Mereka boleh membeli langsung melalui internet.

The cheapest.Apabila memasang, memutuskan, dan menyesuaikan organisasi pameran, perhatian patut diberikan untuk memastikan garis tengah organisasi pameran pengurang adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%, dan selang meshing patut sesuai.

Sekarang, banyak tempat memerlukan kerja ketinggian tinggi, dan lif bimbit adalah salah satu daripada mereka. Operasi ketinggian tinggi masih memerlukan perhatian kepada keselamatan, dan bagaimana untuk memastikan kestabilan dan keselamatan lif bimbit sentiasa menjadi fokus penyelidikan.

Lift legu aluminum lajur tunggal mempunyai panel operasi yang mudah dikenali, melindungi keselamatan mekanik, elektrik,La RochelleTrak lift platform hidraulik elektrik, dan hidraulik berbilang, dan sistem hidraulik dan listrik terintegrasi lanjut. Kendaraan kerja udara lengkung digunakan secara luas untuk pemasangan, pemeliharaan, dan operasi memanjat dalam industri seperti pemerintahan bandar, elektrik, cahaya jalanan iklan, komunikasi, fotografi, landscaping,La RochelleLift hidraulik, transportasi, lapangan terbang dan pelabuhan, dan perusahaan industri dan perlombaan besar.

La Rochelle.Lif liga aluminium lajur tunggal: Serye produk ini digunakan dalam rumah dan luas untuk operasi ketinggian tinggi dalam berbagai industri seperti hotel bintang dan supermarket besar. Ia mempunyai keseimbangan angkat, operasi mudah, dan boleh masuk lobi umum. Ia boleh masuk dan keluar lif dengan kehendak dengan konsumsi tenaga rendah, tiada pencemaran, dan tidak merusak tanah semasa kerja. Ia boleh digunakan untuk kerja dinding dan eksplorasi, dan tiada sudut mati semasa kerja. Lif listrik aluminum satu lajur, yang dilengkapi dengan aksesori bingkai salib gantry, sangat sesuai untuk kerja penyelamatan di bioskop auditorium, dan sebagainya.

Semak valv satu arah dalam kumpulan valv untuk menurunkan secara alami platform angkat. Jika tanah ditemui di permukaan penyegelan valv tunggal, bersihkan valv satu arah.

Bekerja di tinggi adalah latihan biasa hari ini, tetapi ia juga mempunyai tingkat tertentu bahaya. Jadi, yang lebih sesuai untuk membantu orang menyelesaikan operasi ketinggian tinggi. Bagaimanapun, jika tidak mereka boleh mudah gagal, yang mungkin menyebabkan konsekuensi serius. Jadi, apa kesalahan umum platform angkat hidraulik?