ErdTrak angkat hidraulik lengan kurvaProses penyelenggaraan dalam proses

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-12-19 14:39:51

Pasang dua seksyen piawai lagi. Semak dan selaraskan menegak bingkai kereta api panduan dengan theodolite untuk memastikan ralat dalam dua arah selari satu sama lain memenuhi keperluan Jadual 1. Dua bahagian di atas adalah mengenai tindakan pencegahan pemasangan untuk lif. Jika kerja and a melibatkan operasi atau pemasangan lif,ErdPlatform angkat hidraulik manual, semua orang mesti perhatikan keselamatan.

Pemasangan platform angkat pertama-tama memerlukan pemasangan keretapi panduan. Peranti kedudukan mesin angkat hidraulik untuk kereta panduan adalah peranti yang digunakan untuk memperbaiki kereta panduan linear atau gulung ke tubuh dinding.

Erd.Lif luar dan lif kargo kilang adalah peralatan mekanik angkat berat. Lif luar digunakan untuk mengangkut barang antara lantai bangunan, dan adalah produk lif kargo hidraulik khusus. Ia terutama digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah antara lantai kerja berbeza; Garaj menegak dan naik kereta antara lantai garaj. Sistem hidraulik produk disediakan dengan peranti perlindungan anti jatuh dan overload, dan butang operasi boleh ditetapkan pada setiap lantai dan bangku kerja platform untuk mencapai operasi berbilang titik.

Menurut undang-undang pembangunan lif, akan ada balasan apabila ada trough, dan jika ia tetap lemah, industri mungkin hilang; Kedua, ia adalah pembangkit untuk pemulihan industri, meningkatkan pembinaan infrastruktur, yang menyediakan peluang yang besar bagi industri; Kemudian, ia adalah&quo; Belt and Road” Permintaan dari negara-negara di sepanjang laluan adalah peluang lain untuk industri.

.Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera. Untuk masa yang lama, penghasil lif tidak mempunyai penukaran untuk menghindari perbezaan harga, dan harga 20% lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

Bolt kecemasan tidak ketat; Solusi adalah untuk ketatkan valv kecemasan. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

Dengan kemajuan masa-masa, lif keretapi panduan digunakan secara luas,ErdFabrik platform angkat hidraulik, dan ia tidak dapat dihindari untuk menghadapi beberapa masalah apabila menggunakan lif keretapi panduan. Hari ini, saya akan jelaskan kepada anda apa yang perlu dilakukan jika kelajuan lif keretapi panduan perlahan-lahan.


ErdTrak angkat hidraulik lengan kurvaProses penyelenggaraan dalam proses



Lif liga aluminium lajur tunggal: Serye produk ini digunakan dalam rumah dan luas untuk operasi ketinggian tinggi dalam berbagai industri seperti hotel bintang dan supermarket besar. Ia mempunyai keseimbangan angkat, operasi mudah, dan boleh masuk lobi umum. Ia boleh masuk dan keluar lif dengan kehendak dengan konsumsi tenaga rendah, tiada pencemaran, dan tidak merusak tanah semasa kerja. Ia boleh digunakan untuk kerja dinding dan eksplorasi, dan tiada sudut mati semasa kerja. Lif listrik aluminum satu lajur, yang dilengkapi dengan aksesori bingkai salib gantry, sangat sesuai untuk kerja penyelamatan di bioskop, auditorium, dan sebagainya.

Pelepasan: Komponen yang baru diproses dan disambung peralatan platform kerja ketinggian tinggi seperti lif bergerak mempunyai kecenderungan untuk mempunyai bentuk geometri dan dimensi yang sepadan. Dalam tahap awal penggunaan peralatan, disebabkan pengaruh muatan bertukar seperti kesan dan getaran, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang sebelumnya dipasang peralatan platform kerja ketinggian tinggi seperti lif bergerak melepaskan.

Bagaimana kita perlu memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat hidraulik? Untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan mesin dan peralatan tersebut diperlukan untuk periksa dan menyimpan peralatan secara peribadi semasa digunakan. Contohnya, jika terdapat pelbagai peralatan tukar di dalam mesin dan peralatan,ErdPlatform angkat hidraulik 14m, diperlukan untuk periksa secara peribadi sama ada tukar ini boleh digunakan secara biasa dan sama ada titik tukar dalam keadaan baik semasa digunakan. Akan ada kotak elektrik dan kotak distribusi di dalam lif, dan peranti-peranti ini cenderung berkumpul debu di luar. Jika debu berkumpul terlalu banyak, apabila menggunakannya, perlu mengeluarkan debu secara terus menerus di luar kotak berbeza. Secara umum tugas ini adalah apa yang operator patut lakukan selepas setiap operasi.

Discount.Selain itu, ia diharamkan secara ketat menggunakan palu atau alat lain semasa pemasangan untuk mencegah kekuatan paksi atau radial berlebihan daripada merusak perlindungan atau gear. Pastikan untuk ketat bolt pemasangan sebelum ketat bolt tekanan. keselamatan

Lif liga aluminium empat lajur: seluruh lif dibuat dari profil aluminium kuasa tinggi. Kerana kuasa tinggi profil, struktur ketua mast diterima, yang mempunyai kestabilan yang baik, operasi fleksibel, kapasitas muatan besar, kawasan platform besar dan pelaksanaan yang sesuai. Kelihatannya membolehkan kapasitas angkat tinggi dalam ruang yang sangat kecil. Minimumkan pencerobohan platform angkat.

Jenis peranti bergerak, seperti yang dikatakan nama, adalah kombinasi peralatan angkat dan sistem kapal. Jenis peralatan angkat ini sangat fleksibel untuk bergerak, dan tentu saja, ia lebih baik untuk menggunakannya. Contohnya, Setiap tempat yang memerlukan operasi angkat boleh digunakan skop operasi tidak terbatas ke tempat tertentu dan stesen atau stadium sukan juga boleh meletakkan peralatan tersebut. Oleh kerana ia boleh bergerak, misalnya, bila memasang iklan luar, peralatan angkat bimbit boleh digunakan untuk mengangkut papan bilik atau staf ke tinggi yang ditentukan untuk kerja. Jenis peralatan ini juga boleh dibahagi kepada dua jenis berdasarkan mod pemandu: penangkapan hidraulik dan penangkapan elektrik. Yang disebut penangkapan hidraulik adalah penggunaan minyak hidraulik untuk memandu dan mencapai tinggi tertentu. Mod elektrik dipandu oleh motor atau gigi untuk mengangkat ke tinggi tertentu. Namun, saat ini, platforma penangkapan hidraulik digunakan lebih luas.


ErdTrak angkat hidraulik lengan kurvaProses penyelenggaraan dalam proses



Platform penangkapan hidraulik terutamanya menggunakan transmisi tekanan minyak hidraulik untuk mencapai fungsi penangkapan. Struktur mekanikal garpu pengunciannya menyediakan kestabilan untuk penangkapan. Platform kerja luas dan kapasitas penangkapan tinggi membuat operasi altitud tinggi luas dan sesuai untuk berbilang orang bekerja secara serentak. Ia membuat operasi ketinggian tinggi efisien dan dijamin.

Installation requirements.Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat.

Terdapat masalah dengan sistem pembayaran, seperti penukar momen hidraulik lemah, kegagalan pemindahan kuasa, suhu minyak tinggi, penukar momen hidraulik lemah, kuantiti minyak hidraulik tidak mencukupi, peraturan tekanan tidak sesuai, tekanan belakang tidak mencukupi. Periksa kualiti minyak pemindah momen (sama ada minyak pemindahan hidraulik tidak digunakan), dosis, valv pengubah tekanan momen, valv pengurangan tekanan, valv pemindahan Pembocoran dalaman dan pencemaran minyak yang serius. Semak penyebab jamming valv dan membuat penyelesaian masalah yang sepadan, penapis atau gantikan minyak hidraulik. Jika suhu minyak meningkat terlalu banyak, semak jika ada masalah dengan penyejut. Semak kualiti minyak hidraulik. Jembatan penerbangan hidraulik juga dikenali sebagai platform pemuatan hidraulik, boleh mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang. Ralat struktur mudah, fleksibel dan selesa untuk digunakan, dan efisiensi kerja tinggi. Ia digunakan secara luas dan terkenal dalam pasar.

Masalah umum dan penyelesaian spesifik semasa operasi jambatan boarding hidraulik: kehilangan fasa motor (motor tidak bergerak dan terdapat bunyi berbunyi)

Erd.Fungsi jenis apa yang boleh dicapai dengan memasang lif? Sebelum pemasangan, sahkan sama ada motor dan lif masih selamat, dan periksa secara ketat sama ada dimensi setiap bahagian yang tersambung dengan motor dan lif sepadan. Ini adalah dimensi dan toleransi muatan bos pemasangan, shaft input, dan groove lif motor.

Operasi lif liga aluminium lajur tunggal adalah relatif selesa. Ganti mudah untuk dikumpulkan di seluruh bingkai, dengan operasi penyimpanan kerja dan pergerakan fleksibel. Ia boleh menyeberangi halangan seperti kerusi yang tetap dengan tinggi hingga 1m, dan boleh beroperasi secara stabil pada langkah. Dibuat dari paip besi segiempat kuat tinggi, dengan ketat dan kestabilan yang baik. Dipersediakan dengan caster universal untuk pergerakan fleksibel. Gelang dua kurungan akhir boleh disesuaikan, yang sesuai untuk menyeberangi halangan yang berbeza. Dua kurungan akhir boleh diubah menegak dan boleh digunakan untuk operasi pada cerun atau langkah dengan cerun tertentu.

Jika valv penurunan tidak ditutup dengan ketat, periksa jika valv penurunan mempunyai elektrik. Jika terdapat elektrik, hapuskan kerosakan valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.