Koeln-NippesLift tetap jangkauan gandaMelindungi pertimbangan

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2023-11-13 13:26:55

Platform angkat elektrik perlu bekerja di bawah muatan menurut peraturan pada plat nama semasa digunakan, tetapi muatan berlebihan dilarang semasa digunakan. Terutama dalam situasi kecemasan, ia hanya boleh terlalu banyak muatan dengan 10%.

Putaran berhenti kecemasan,Koeln-NippesGarpu angkat tetap, papan dasar dirancang untuk mencegah jatuh. Dengan cara ini, keselamatan boleh dicapai pada platform angkat elektrik dan tanah. Boleh dilihat selepas reka pemasangan konfigurasi ini, keselamatan pegawai semasa proses angkat akan sangat dijamin. Setelah semua ketika merancang dan memproduksi, banyak perincian dipertimbangkan untuk memastikan keselamatan dan kestabilan dalam situasi kecemasan.

Koeln-Nippes.Tetapan keselamatan. Pembuat yang khusus dalam menghasilkan dan menghasilkan platforma angkat elektrik terlibat dalam menghasilkan sehari-hari

Platform angkat tetap digunakan secara luas di banyak bidang industri, dan efisiensi kerja mereka sangat tinggi semasa digunakan, yang boleh menyelamatkan banyak masa kerja orang dan meningkatkan efisiensi kerja.

.Pilih tombol magnet kekal pengarahan dedikasi lif, yang mempunyai kesan pengarahan yang baik.

Platform angkat mempunyai operasi tetap dan maklumat model ini sangat penting apabila orang membuat pilihan. Nombor produk dan model perlu dipahami oleh beberapa pegawai profesional semasa operasi teknikal dan pemasangan. Platform angkat boleh membawa lebih banyak item ke suatu kadar tertentu. Untuk memperpanjang jangka hidup, sangat penting untuk memilih tanda profesional untuk pemilihan dan pemahaman, Selain itu, terdapat beberapa platforma elektrik angkat rendah-rendah, dan orang perlu mempunyai pemahaman tertentu tentang parameter skala mereka dan maklumat berat khusus.

Kami telah memperkenalkan kawalan jauh elektrik atau manual untuk memastikan platform angkat elektrik menjadi lebih selamat dan lebih stabil semasa operasi, menghasilkan konfigurasi angkat lebih maju. Selepas mencapai konfigurasi kualiti tinggi dalam terma rancangan, pelanggan juga akan merasa lebih percaya pada pilihan mereka sekurang-kurangnya dalam terma aras fungsi, mencapai pilihan yang memuaskan pelanggan. Semakin tinggi konfigurasi, semakin selamat dan lebih stabil operasi angkat akan.


Koeln-NippesLift tetap jangkauan gandaMelindungi pertimbangan



Lesen pemasangan dan lesen pemasangan dan pengubahan peralatan istimewa yang dikeluarkan, jika tidak ia adalah peralatan haram. Untuk tujuan untuk mengubah semula platform angkat, ia bergantung pada apa yang and a lakukan. Jika ia dipasang selepas pengubahan, anda perlu mempunyai lesen pemasangan dan pengubahan,Koeln-NippesLift gunting tetap, atau mempunyai unit berkualifikasi membantu anda memasang ia.

Pada hari ini,Koeln-NippesPlatform penangkapan kecil jenis garpu gunting, lif-lif sangat terkemuka di pasar, yang berkaitan dengan kemajuan dan pembangunan teknologi. Pada hari ini, banyak ladang menggunakan lif untuk barang-barang, jadi apa keuntungan lif-lif liga aluminium?

Ia boleh dilihat bahawa platform angkat hidraulik perlu memeriksa dengan hati-hati sistem hidraulik dan elektrik sebelum digunakan, untuk memudahkan penggunaannya.

Bidding.Apabila melakukan pemeriksaan perlahan, perlu memadamkan bekalan kuasa. Pada masa ini, prinsip sirkuit boleh digunakan untuk mengukur nilai perlahan, dan kemudian analisis yang sepadan pada titik ralat boleh dilakukan. Saya percaya semua orang telah menguasai banyak dasar melalui perkenalan ini.

Platform mengangkat liga aluminium jenis lajur mempunyai keuntungan berat ringan dan volum kecil. Dua platform ini sangat umum dan digunakan secara luas. Volum platform tiga pilar dan platform yang diletakkan kenderaan adalah relatif besar, bagaimanapun, mereka boleh menahan berat kargo lebih daripada dua platform pertama. Jika kapasitas pengurusan besar, perlu memilih platform tiga pilar dan platform yang diletakkan kenderaan.

Dalam kehidupan harian kita, akan sentiasa ada pelbagai produk yang berpartisipasi dalam pameran, terutama platforma angkat hidraulik, yang sangat penting. Platform seperti ini boleh meningkatkan ketampilan mereka dan menunjukkan produk mereka pada pameran seperti itu. Semakin banyak produk dipaparkan, semakin tinggi popularitas mereka akan meningkat. Dalam era semasa Internet, kami media internet boleh mencapai kesan promosi yang lebih baik. Oleh itu, apabila teknologi dipaparkan kepada kami, kebanyakan pameran menetapkan harga di atas, begitu banyak pengguna yang melihat propaganda seperti itu akan menerimanya dari pedagang.


Koeln-NippesLift tetap jangkauan gandaMelindungi pertimbangan



Dengan kemajuan teknologi terus menerus, jadi terdapat juga banyak penghasil yang menghasilkan lif automatik. Apabila membuat pilihan, ramai orang tidak mempunyai pilihan selain untuk memilih. Banyak orang akan bertanya apa jenis pembuat yang harus dipilih untuk lif automatik?

Energy costs.Perusahaan penghasilan sepatutnya memilih platforma mengangkat liga aluminium berdasarkan ruang dan kapasitas pengendalian workshop. Pada masa ini, terdapat lajur tunggal, lajur ganda, tiga lajur, dan platforma yang diletak kenderaan jenis ini. Di antara mereka, dua yang pertama adalah sesuai untuk workshops dengan ruang kecil dan kapasitas pengendalian kecil. Jika ruang workshop besar, platform tiga lajur boleh dipilih. Jika diperlukan untuk melakukan pengendalian kerja di luar, platform yang diletak kenderaan akan dipilih.

Pada hari ini, ia digunakan secara luas di banyak medan, tetapi ia memerlukan pemeliharaan dan pemeliharaan biasa semasa digunakan. Sekarang mari kita perkenalkan secara terperinci.

Di seluruh masyarakat kita, terdapat banyak peluang untuk operasi ketinggian tinggi yang sama dan operasi ketinggian tinggi yang berbeza mungkin mempunyai ketinggian yang berbeza untuk mengangkat, tetapi dengan jenis tarik seperti ini mengangkat

Koeln-Nippes.Semak atau gantikan komponen valv untuk aras minyak rendah, penapis minyak masukan terkunci, dan tambah minyak yang cukup untuk membersihkan penapis minyak. Semak atau gantikan pam. Peranti pembebasan tidak mengangkat atau kekuatan pembebasan lemah. Pengaturan tekanan valv overflow tidak memenuhi keperluan. Laras tekanan ke nilai yang diperlukan. Jika aras minyak dalam silinder minyak terlalu rendah, ia boleh dikeluarkan Penapis masuk minyak diblokir, dan pompa bekalan minyak rosak. Periksa kebocoran valv satu arah. Periksa penggunaan dan merobek inti valv satu arah dan kursi valv, dan periksa sama ada spring valv satu arah lelah atau terganggu. Periksa, tetapkan, dan gantikan bahagian cacat mekanisme tali operasi berat; Bersihkan komponen valv; Semak kebersihan inti valv minyak hidraulik untuk memeluk (penghasilan, masalah pemasangan, ia agak membosankan dan boleh roll, jadi dalam kes ini, mereka perlu diblokir atau terikat ketat. Ini relatif sesuai, jadi perlu memperhatikan perincian ini semasa digunakan. Terutama untuk platforma pengangkut perlindungan tanpa pegawai, ia tidak dibenarkan untuk membawa orang semasa digunakan, ia dipasang dengan kereta api atau valv anti retak, yang terutama digunakan untuk menghalang paip minyak daripada pecah atau menyebabkan bangku kerjanya gagal semasa digunakan dan kemudian turun.

Lift lengan lengan lengan diletak kereta: Pasang lif lengan lengan lengan pada kereta dan gunakan kuasa kereta untuk memandu lift. Lebih sesuai untuk operasi ketinggian tinggi di luar jauh.