WaubzhehPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriMenduduki sedikit ruang

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-02-22 11:09:53

Bagaimana kita perlu memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat hidraulik? Untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan mesin dan peralatan tersebut, diperlukan untuk periksa dan menyimpan peralatan secara peribadi semasa digunakan. Contohnya, jika terdapat pelbagai peralatan tukar di dalam mesin dan peralatan, diperlukan untuk periksa secara peribadi sama ada tukar ini boleh digunakan secara biasa dan sama ada titik tukar dalam keadaan baik semasa digunakan. Akan ada kotak elektrik dan kotak distribusi di dalam lif, dan peranti-peranti ini cenderung berkumpul debu di luar. Jika debu berkumpul terlalu banyak, ia mungkin menyebabkan rust di luar kotak elektrik. Oleh itu, apabila menggunakannya, perlu mengeluarkan debu secara terus menerus di luar kotak berbeza. Secara umum, tugas ini adalah apa yang operator patut lakukan selepas setiap operasi.

Cilinder minyak pembuat paksi bocor dan segel silinder minyak diganti. Platform angkat tidak turun dan valv turun tidak berfungsi. Apabila butang turun ditekan, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

Waubzheh.Karakteristik lif hidraulik: Produk platform angkat hidraulik dibahagi menjadi mesin angkat hidraulik lengan lengan lengan lengan, mesin angkat hidraulik garpu gunting, lapangan terbang dermaga dan lif hidraulik lengan lurus mengikut mod kerja mereka. Lift hidraulik adalah produk pengganti lif lengan yang melipat (platform angkat) dan lif garpu gunting (platform angkat). Ia boleh digunakan secara luas untuk dekorasi dan dekorasi stesen, hotel, pos dan telekomunikasi, taman bandar, garaj, syarikat pembersihan, fakad bangunan awam, atau pemasangan dan penyelamatan sistem kuasa, dll. Lif ini mempunyai keuntungan berat ringan, berjalan sendiri, pemulaan elektrik,WaubzhehLift hidraulik bergerak, kaki yang menyokong diri, operasi sederhana, kawasan kerja besar, dan terutama kemampuan untuk menyeberangi halangan untuk operasi ketinggian tinggi.

Pertanyaan bagaimana untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan platforma angkat hidraulik akan dibahas secara singkat di sini. Banyak orang mungkin tidak biasa dengan jenis peralatan ini, terutama orang yang tidak tahu kilang mana yang menghasilkan peralatan tersebut. Ia dicadangkan rakan-rakan boleh mencari secara online kerana banyak syarikat yang menjual dan menghasilkan peralatan jenis ini kini mempunyai laman web rasmi mereka sendiri, Terdapat perkenalan yang lebih terperinci tentang penyelenggaran dan menjaga pengetahuan online, dan cat lif bukan sahaja lapisan yang indah; Pakaian&#quo;, Ia juga lapisan perlindungan utama. Lukisan boleh mengisolasi udara, menghindari hubungan langsung antara besi dan udara, dan memperlambat kemajuan kerosakan. Namun, terdapat beberapa pengetahuan umum yang and a tidak sedar. Seterusnya, biar saya meminta kami untuk menjelaskan tip untuk pengubatan anti kerosakan lapisan cat saluran angkat: pilih tanda yang boleh dipercayai untuk cat lif, murah, dan tidak serakah. Kami tidak boleh meminta kualiti, hanya harga. Contohnya, Chenhong, Lipang, dan yang lain adalah tanda yang boleh dipercayai; Laksanakan cat anti rust langsung selepas tembakan kencing. Sesuai untuk minyak mineral umum dan cairan hidraulik, tidak sesuai untuk cairan hidraulik air. Kerana tidak diharamkan oleh keadaan mengendalikan lif, lif besar sering memilih kaedah pemilihan dan fosfat asid ini. Tersesuai untuk semua media, tetapi diharamkan oleh pemicuan asid dan tangki fosfat, lif tidak boleh terlalu besar; Ledakan pasir dan menyemprot plastik. Sesuai untuk semua lif media, saluran angkat tidak boleh terlalu besar;

.Cilinder minyak pembuat paksi bocor dan segel silinder minyak diganti. Platform angkat tidak turun dan valv turun tidak berfungsi. Apabila butang turun ditekan, periksa sama ada valv turun berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

Apabila menggunakan platform angkat hidraulik juga diperlukan untuk memeriksa untuk pemanasan berlebihan, kerana peralatan ini dilengkapi dengan enjin. Jika enjin berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan kepada enjin. Namun, menggantikan enjin adalah relatif mahal. Oleh itu, semasa memandu atau operasi percubaan jika enjin ditemui pemanasan berlebihan, dan kemudian kesalahan yang menyebabkan enjin berlebihan perlu diperiksa dan dihapus, Hanya kemudian mesin boleh terus digunakan.

Laras valv kelajuan menurunkan untuk salah alignment. Jika pelarasan tidak berkesan, gantikan valv dengan valv baru.


WaubzhehPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriMenduduki sedikit ruang



Sambungkan motor secara alami ke lif. Apabila menyambung, diperlukan untuk memastikan bahwa konsentrasi bagi saluran output lif dan saluran input motor adalah konsisten dan sisi luar kedua-dua adalah selari. Penjajaran tidak konsisten boleh menyebabkan pecahan seluar motor atau pakaian gear lif.

Klasifikasi platform hidraulik secara manual: kenderaan platform angkat hidraulik secara manual boleh dibahagi ke kenderaan platform pengendalian hidraulik secara manual, dan kenderaan platform jenis pemasangan hidraulik secara manual.

Banyak orang percaya bahawa kekuatan mekanik lif sendiri adalah relatif tinggi apabila menggunakannya, jadi mereka tidak mengikut kaedah pemasangan yang dinyatakan dalam manual semasa proses pemasangan. Sedikit mereka tahu bahawa ia akan menyebabkan lebih banyak pakaian dan merobek bahagian-bahagian dan operasi yang tidak mudah. Selain itu, mereka perlu memperhatikan tindakan pencegahan pemasangan yang sepadan dengan persekitaran kerja dan tidak menjadi ceroboh. Pemasangan, penggunaan dan pemeliharaan lif adalah langkah penting untuk memastikan operasi normal peralatan mekanik. Oleh itu, apabila memasang lif, sila pastikan mengikuti pemasangan secara ketat dan gunakan perkara-perkara berkaitan di bawah, dan dengan hati-hati mengumpulkan dan menggunakannya.

Promotion.Berapa harga baru untuk lif tetap?

Apabila menambah minyak hidraulik, kita boleh memperluas silinder minyak ke kedudukan tinggi untuk mengisi. Apabila mengisi, platform angkat tidak sepatutnya melebihi kedudukan tinggi, dan kemudian menarik balik silinder minyak ke kedudukan rendah untuk memeriksa sama ada aras minyak hidraulik lebih rendah daripada kedudukan rendah, dan menyimpannya antara keduanya.

Sebelum memasang kandungan lif, jangan buka pakej terlalu awal. Ini boleh membawa kepada kontaminasi kandungan awal, yang boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal. Selain itu, debu dan objek lain ke kandungan. Walaupun partikel debu kecil boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal, Penggunaan panjang juga boleh mempengaruhi berlari di antara perlindungan, menyebabkan pengurangan jangka hidup lif.


WaubzhehPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriMenduduki sedikit ruang



Kerja ketinggian tinggi sekarang juga sangat umum, dan lif juga sangat diperlukan oleh pasar. Banyak tugas pengangkutan tinggi diselesaikan oleh lif, dengan efisiensi tinggi dan meyakinkan keselamatan. Namun, perhatian juga perlu diberikan kepada pemasangan lif, jika tidak mungkin ada masalah,WaubzhehPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi empat lajur, dan tiada siapa mahu melihat situasi seperti itu berlaku. Apa tindakan pencegahan pemasangan untuk lif?

Where is it.Lift legu aluminum lajur tunggal mempunyai panel operasi yang mudah dikenali, melindungi keselamatan mekanik, elektrik, dan hidraulik berbilang, dan sistem hidraulik dan listrik terintegrasi lanjut. Kendaraan kerja udara lengkung digunakan secara luas untuk pemasangan, pemeliharaan, dan operasi memanjat dalam industri seperti pemerintahan bandar, elektrik,WaubzhehTrak angkat hidraulik lengan kurva, cahaya jalanan, iklan, komunikasi, fotografi, landscaping, transportasi, dermaga, lapangan terbang dan pelabuhan dan perusahaan industri dan perlombaan besar.

Operator Novice patut memperhatikan peralatan yang memakai dengan cepat apabila memakai lif bimbit: Sebab faktor seperti pemprosesan dan pemasangan komponen peralatan platform kerja ketinggian tinggi seperti lif bimbit, permukaan peralatan kasar, kawasan kecil, dan pengangkutan muatan tidak sama, yang boleh menyebabkan pakaian peralatan. Semasa operasi peralatan platform kerja ketinggian tinggi seperti lif bergerak, bahagian kongkav dan konveksi di permukaan bahagian-bahagian tersembunyi dan pecahan satu sama lain, dan sampah logam mengalami pecahan sekunder dengan peralatan, yang akan mempercepat pakaian dan air mata permukaan bahagian-bahagian peralatan. Oleh itu, lif bergerak dan peralatan platform kerja altitud tinggi lain cenderung untuk memakai dan merobek komponen semasa masa berjalan-in, dengan kadar pakaian cepat.

Jika valv hidraulik rosak, efektivitasnya patut disimpan. Jika ia rosak, ia boleh diganti secara tepat waktu. Jarak panjang menyerang semua jenis penghasil lif berharga tinggi di seluruh negara, dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kami

Waubzheh.Apabila menggunakan kotak distribusi, tukar kebocoran elektrik memenuhi keperluan untuk lif konstruksi. Jika lif tetap dipasang adalah frekuensi pembolehubah, pemilihan tukar kebocoran patut serasi dengan penukar frekuensi.

Mengenai bagaimana membeli platforma angkat bimbit dan mesin angkat, tidak perlu memilih secara buta. Ia perlu melakukan kajian pasar yang cukup dan pemeriksaan di situ untuk menentukan saiz dan darjah syarikat. Ini adalah perkara pertama dan diperlukan. banyak perusahaan skala kecil di pasar memotong sudut untuk membuat keuntungan, yang mengurangkan kualiti produk angkat. walaupun mereka mungkin menjualnya dengan sangat murah, jenis mesin ini tidak bertahan lama dan mempunyai faktor risiko yang tinggi. Oleh itu, sebagai manusia, seseorang tidak boleh menginginkan sedikit harga dan mengakibatkan penyesalan yang lebih besar.

Apabila menggunakan kotak distribusi, tukar kebocoran elektrik memenuhi keperluan untuk lif konstruksi. Jika lif tetap dipasang adalah frekuensi pembolehubah, pemilihan tukar kebocoran patut serasi dengan penukar frekuensi.