BrasiliaJadual mengangkat garpu gunting hidraulikCara memberikan jaminan perkhidmatan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-02-22 17:14:29

Kotak dan kotak distribusi lif hidraulik patut dibersihkan secara terus menerus, dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.

Pelan-pelan lembut dan minyak hidraulik berbagai jabatan seperti kotak gerak, kotak gerak, dan gear meshing luar menurut keperluan dalam jadual lembut.

Brasilia.Apa alat keselamatan dan valv-tahan letupan yang tersedia pada lif bimbit? Mereka sering dilihat dalam peralatan hidraulik besar, terutama peralatan berat, dan kesan utama mereka adalah untuk mengelakkan masalah disebabkan letupan sirkuit minyak atau tekanan berlebihan. Pemasangan valv-tahan letupan untuk lif kecil bergantung pada keperluan pelanggan, tetapi peralatan besar secara dasar memerlukan pemasangan.

Sambungkan motor secara alami ke lif. Apabila menyambung, diperlukan untuk memastikan bahwa konsentrasi bagi saluran output lif dan saluran input motor adalah konsisten, dan sisi luar kedua-dua adalah selari. Penjajaran tidak konsisten boleh menyebabkan pecahan seluar motor atau pakaian gear lif.

.Alasan untuk harga platforma mengangkat selai aluminium adalah bahawa pam hidraulik juga faktor yang mempengaruhi aliran minyak hidraulik. Penggunaan pam hidraulik yang telah digunakan terlalu lama boleh mudah menyebabkan masalah. Apabila kelajuan platform lif hidraulik memperlambat, perlu memeriksa sama ada kadar aliran bekalan minyak pam hidraulik tetap tidak berubah. Jika ada masalah penemuan hubungi pembuat dalam masa sebenar untuk menghindari melebihi masa jaminan.

Jika valv penurunan tidak ditutup dengan ketat, periksa jika valv penurunan mempunyai elektrik. Jika terdapat elektrik, hapuskan kerosakan valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Lif liga aluminium lajur tunggal: Serye produk ini digunakan dalam rumah dan luas untuk operasi ketinggian tinggi dalam berbagai industri seperti hotel bintang dan supermarket besar. Ia mempunyai keseimbangan angkat, dan boleh masuk lobi umum. Ia boleh masuk dan keluar lif dengan kehendak dengan konsumsi tenaga rendah, tiada pencemaran, dan tidak merusak tanah semasa kerja. Ia boleh digunakan untuk kerja dinding dan eksplorasi, dan tiada sudut mati semasa kerja. Lif listrik aluminum satu lajur, yang dilengkapi dengan aksesori bingkai salib gantry, sangat sesuai untuk kerja penyelamatan di bioskop, auditorium, dan sebagainya.


BrasiliaJadual mengangkat garpu gunting hidraulikCara memberikan jaminan perkhidmatan



Jenis peranti bergerak, seperti yang dikatakan nama, adalah kombinasi peralatan angkat dan sistem kapal. Jenis peralatan angkat ini sangat fleksibel untuk bergerak dan tentu saja, ia lebih baik untuk menggunakannya. Contohnya, terdapat peralatan angkat tersebut di lapangan terbang, dan stesen atau stadium sukan juga boleh meletakkan peralatan tersebut. Oleh kerana ia boleh bergerak, skop operasi tidak terbatas ke tempat tertentu, Setiap tempat yang memerlukan operasi angkat boleh digunakan, misalnya, bila memasang iklan luar, beberapa iklan relatif tinggi. Pada masa ini, peralatan angkat bimbit boleh digunakan untuk mengangkut papan bilik atau staf ke tinggi yang ditentukan untuk kerja. Jenis peralatan ini juga boleh dibahagi kepada dua jenis berdasarkan mod pemandu: penangkapan hidraulik dan penangkapan elektrik. Yang disebut penangkapan hidraulik adalah penggunaan minyak hidraulik untuk memandu dan mencapai tinggi tertentu. Mod elektrik dipandu oleh motor atau gigi untuk mengangkat ke tinggi tertentu. Namun, saat ini platforma penangkapan hidraulik digunakan lebih luas.

Kabur mengalir lebar: mampu menghalang laluan saluran paip minyak dan mengalihkan aliran, biasanya digunakan dalam kes dimana paip minyak meletup,BrasiliaPlatform angkat tetap hidraulik, menyebabkan peralatan jatuh dan menyebabkan kehilangan yang berat.

Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera. Untuk masa yang lama,BrasiliaPlatform penangkapan hidraulik luar, penghasil lif tidak mempunyai penukaran untuk menghindari perbezaan harga, dan harga 20% lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

Product line.Operasi lif liga aluminium lajur tunggal adalah relatif selesa. Ganti mudah untuk dikumpulkan di seluruh bingkai, dengan operasi penyimpanan kerja dan pergerakan fleksibel. Ia boleh menyeberangi halangan seperti kerusi yang tetap dengan tinggi hingga 1m, dan boleh beroperasi secara stabil pada langkah. Dibuat dari paip besi segiempat kuat tinggi, dengan ketat dan kestabilan yang baik. Dipersediakan dengan caster universal untuk pergerakan fleksibel. Gelang dua kurungan akhir boleh disesuaikan, yang sesuai untuk menyeberangi halangan yang berbeza. Dua kurungan akhir boleh diubah menegak dan boleh digunakan untuk operasi pada cerun atau langkah dengan cerun tertentu.

Penyerangan lif kargo adalah fenomena di mana permukaan meja jatuh kerana graviti selepas tempoh tertentu apabila ia naik ke kedudukan tertentu tentu saja, masalah ini pasti tidak normal jadi bagaimana kita boleh menyelesaikannya? Langkah pertama adalah untuk mengenalpasti penyebab. Di bawah, penyunting menggambarkan penyelesaian terbaik.

Bagaimana kita perlu memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat hidraulik? Untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan mesin dan peralatan tersebut, diperlukan untuk periksa dan menyimpan peralatan secara peribadi semasa digunakan. Contohnya, jika terdapat pelbagai peralatan tukar di dalam mesin dan peralatan, diperlukan untuk periksa secara peribadi sama ada tukar ini boleh digunakan secara biasa dan sama ada titik tukar dalam keadaan baik semasa digunakan. Akan ada kotak elektrik dan kotak distribusi di dalam lif, dan peranti-peranti ini cenderung berkumpul debu di luar. Jika debu berkumpul terlalu banyak, ia mungkin menyebabkan rust di luar kotak elektrik. Oleh itu, apabila menggunakannya, perlu mengeluarkan debu secara terus menerus di luar kotak berbeza. Secara umum, tugas ini adalah apa yang operator patut lakukan selepas setiap operasi.


BrasiliaJadual mengangkat garpu gunting hidraulikCara memberikan jaminan perkhidmatan



1: Rust di lif spiral disebabkan oleh beberapa bahan-bahan pembuat yang tidak bersih besi. Jika rust tidak berat,BrasiliaLift hidraulik automatik, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Dalam tahun-tahun terakhir, yang hanya disebabkan oleh operator peralatan yang tidak sesuai. Jenis kedua ialah lif sederhana seperti lift gantung yang telah disemak di China dan tidak dibenarkan untuk digunakan. Jenis lif ini mempunyai terlalu banyak bahaya potensi, dan kerana negara telah melarang produksi lif sederhana seperti itu, peralatan yang wujud sering tua, yang lebih cenderung kepada kemalangan. Jenis ketiga ialah kualiti produksi yang berat dan tidak sesuai dengan piawai yang menyebabkan insiden keselamatan sosial yang berat.

Platform penangkapan hidraulik terutamanya menggunakan transmisi tekanan minyak hidraulik untuk mencapai fungsi penangkapan. Struktur mekanikal garpu pengunciannya menyediakan kestabilan untuk penangkapan. Platform kerja luas dan kapasitas penangkapan tinggi membuat operasi altitud tinggi luas dan sesuai untuk berbilang orang bekerja secara serentak. Ia membuat operasi ketinggian tinggi efisien dan dijamin.

Brasilia.Selain itu, ia diharamkan secara ketat menggunakan palu atau alat lain semasa pemasangan untuk mencegah kekuatan paksi atau radial berlebihan daripada merusak perlindungan atau gear. Pastikan untuk ketat bolt pemasangan sebelum ketat bolt tekanan. keselamatan

Penuaan dan kerosakan minyak hidraulik; Solusi adalah untuk menggantikan minyak hidraulik.

Kebersihan stesen hidraulik adalah aspek penting stesen hidraulik lif, jadi ia tidak perlu diambil ringan. Dan dari perspektif profesional, terdapat peraturan dan keperluan yang berkaitan yang sepatutnya disebut dalam manual spesifikasi