ForliPlatform penangkapan hidraulik XinxiangPrinsip pengedap dan ciri struktur

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-03-29 14:41:00

memeriksa sama ada pipa hidraulik licin. Fokus pada memeriksa sama ada terdapat tanda-tanda kongesti atau jamming dalam pelbagai valv hidraulik, termasuk valv berhenti satu arah, valv arah elektromagnetik, valv kawalan proporsional, valv overflow,ForliPlatform angkat platform hidraulik,ForliPeralatan platform angkat hidraulik, dll. Jika ada masalah, valv hidraulik patut dibersihkan atau digantikan secara tepat waktu, kerana minyak hidraulik mungkin berubah atau mengandungi kemudahan. Selepas minyak hidraulik digunakan secara kekal, mungkin ada kemudahan atau kerosakan dalam minyak hidraulik. Ambil sampel untuk pemeriksaan untuk melihat jika ia mengandungi partikel cair, perubahan warna, gantikan minyak hidraulik.

Keuntungan dan medan aplikasi lif dan platform mengangkat. Mekanisme mengangkat dibuat dari tabung besar besi mangan kuasa tinggi. Dipersediakan dengan peralatan penyelamatan keselamatan untuk menghindari muatan berlebihan lif. Dipersediakan dengan valv penyelamatan keselamatan untuk mencegah saluran paip hidraulik retak. Dipersediakan dengan peralatan kecemasan untuk menurunkan kekuatan. Produk ini sesuai untuk operasi ketinggian tinggi bergerak seperti peralatan ketinggian tinggi dan penyelamatan dalam berbagai industri.

Forli.Sabuk keselamatan perlu diperiksa setiap enam bulan, dengan beban 225 kilogram. Masa ujian ialah lima minit. Selepas ujian, periksa sama ada sabuk keselamatan rosak atau rosak, dan simpan rekod eksperimen. Setiap sabuk keselamatan yang tidak berkualifikasi patut dihentikan secara segera.

Kekalkan jalan akses lancar untuk lif bangunan luar dan ruang parkir yang cukup untuk peralatan. Apabila menggunakan kren untuk pemasangan bantuan, pertimbangan penuh patut diberikan sama ada persekitaran di lokasi memenuhi syarat operasi kren.

.Selepas pemeriksaan berhati-hati ia ditemukan bahawa ia disebabkan oleh dua alasan: satu adalah kehilangan tekanan hidraulik, dan yang lain adalah bocor valv hidraulik atau segel.

Tombol yang biasanya ditutup kotor; Solusi adalah untuk membuang valv yang biasanya ditutup dan menggunakan ejen pembersihan atau pembersihan.

Penjagaan dan penjagaan harian lif kargo patut dilakukan oleh pasukan profesional (disahkan oleh Pengarahan Negeri Pengawalan Kualiti dan Quarantine). Kami pembuat lif dan lif jangka panjang.


ForliPlatform penangkapan hidraulik XinxiangPrinsip pengedap dan ciri struktur



Lift harga platform yang meningkat dan platform yang meningkat digunakan untuk operasi terus-menerus ketinggian tinggi skala besar seperti terminal lapangan terbang, perbaikan pesawat, stesen, dermaga, pusat belanja, tempat sukan, ciri-ciri penduduk,ForliTruk platform angkat hidraulik kecil, kilang dan pekerjaan perlombongan. Beberapa produk mempunyai fungsi berjalan aktif, membolehkan berjalan cepat dan perlahan dalam keadaan operasi yang berbeza. Dengan hanya satu orang di udara, mesin boleh beroperasi untuk menyelesaikan tindakan seperti naik dan turun, bergerak, mundur, dan berputar. Apabila mesin berada dalam keadaan tergantung, roda sentiasa dalam keadaan rem dan boleh mengendalikan dengan kuat pada cerun 6 darjah. Diameter besar dan roda goma kualiti tinggi ultra luas menyediakan pengguna penyelenggaran berguna di atas tanah dan meningkatkan kekuatan tegangan semasa rem.

Pertama, perlu menggunakan dan menggunakan lif dengan betul. Operator patut menerima latihan operasi sistemik: pemeriksaan biasa standar operasi patut dilakukan, dan mana-mana pelanggaran operasi lif patut dihukum segera. Dalam kes-kes yang berat, mereka patut dipindahkan dari posisi ini. Melalui pengalaman syarikat dalam produksi lif, ia telah ditemukan bahawa kebanyakan pelanggan lif telah menggunakan lif berlebihan. walaupun lif mempunyai kapasitas berlebihan besar dalam desain, bahaya tersembunyi yang dibawa oleh penggunaan seperti itu sangat besar yang mudah menyebabkan kerosakan seperti bumbung silinder minyak jatuh dan deformasi gelang lif. Jadi ia harus dikira sebagai berikut: Penjagaan lif mesti dilengkapi dengan operator lif sepanjang masa yang telah dilatih di tempat kerja, dan operasi dan penggunaan haram secara ketat.

Berapa harga baru untuk lif tetap?

Product range.Penyerangan lif kargo adalah fenomena di mana permukaan meja jatuh kerana graviti selepas tempoh tertentu apabila ia naik ke kedudukan tertentu tentu saja, masalah ini pasti tidak normal jadi bagaimana kita boleh menyelesaikannya? Langkah pertama adalah untuk mengenalpasti penyebab. Di bawah, penyunting menggambarkan penyelesaian terbaik.

Banyak orang percaya bahawa kekuatan mekanik lif sendiri adalah relatif tinggi apabila menggunakannya, jadi mereka tidak mengikut kaedah pemasangan yang dinyatakan dalam manual semasa proses pemasangan. Sedikit mereka tahu bahawa ia akan menyebabkan lebih banyak pakaian dan merobek bahagian-bahagian dan operasi yang tidak mudah. Selain itu, mereka perlu memperhatikan tindakan pencegahan pemasangan yang sepadan dengan persekitaran kerja dan tidak menjadi ceroboh. Pemasangan, penggunaan dan pemeliharaan lif adalah langkah penting untuk memastikan operasi normal peralatan mekanik. Oleh itu, apabila memasang lif, sila pastikan mengikuti pemasangan secara ketat dan gunakan perkara-perkara berkaitan di bawah, dan dengan hati-hati mengumpulkan dan menggunakannya.

Jika valv penurunan tidak ditutup dengan ketat periksa jika valv penurunan mempunyai elektrik. Jika terdapat elektrik, hapuskan kerosakan valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.


ForliPlatform penangkapan hidraulik XinxiangPrinsip pengedap dan ciri struktur



Jika valv hidraulik rosak, efektivitasnya patut disimpan. Jika ia rosak, dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kami

demand.Bagaimana menggunakan lif hidraulik dan sama ada peranti hentian kecemasan berfungsi adalah sangat penting semasa digunakan. Jika keadaan istimewa muncul, hentian kecemasan boleh digunakan. Oleh itu, sebelum digunakan, perlu periksa dengan teliti sama ada semua item normal dan pastikan kegunaan peranti rem.

Oleh itu, sebelum melaksanakan operasi platform berat, operator patut memberikan mereka keterampilan operasi dan maklumat keselamatan, termasuk: kandungan kerja dan keperluan; Jaga-jaga keselamatan dan titik bahaya; Pembahagian kerja dan skop tanggungjawab. Operator tidak hanya perlu memeriksa keadaan kenderaan dan operator, tetapi juga memeriksa persekitaran lapangan, tindakan yang sepadan patut dibentuk sebelum memulakan operasi.

Apabila lif kargo gagal berfungsi, unit penyelamatan akan tiba di lokasi dalam masa yang ditentukan (masa yang ditentukan tidak ditentukan di Beijing, tetapi dalam 30 minit).

Forli.Pangkalan dan tangga-tangga berbilang-aras membentuk kumpulan platform a angkat, yang boleh membentuk langkah berbeza dalam julat perjalanan, memperkaya kesan berbilang-fungsi panggung. Pangkalan teleskopik sesuai untuk peralatan seperti auditorium, cinema, dewan berbilang-fungsi, dewan siaran, tempat sukan budaya, dll. Pangkalan teleskopik mengadopsi sistem panduan yang efektif, menjadikan jarak antara platform teleskopik dan platform tetap kecil semasa proses terjemahan, operasi stabil, perubahan kelajuan tanpa langkah, dan peralatan penyegerakan Pemacu elektrik mengadopsi peranti pemacu kelajuan rendah dan momentum besar, yang selari, bebas, dan boleh secara automatik mencapai aras semasa proses pengeluaran. Aplikasi dan ciri-ciri lif tahap berputar mengandungi berbagai fungsi seperti mengangkat, berputar, dan melukis. Ia mengadopsi tindakan perlindungan seperti penguncian diri interlocking, perjalanan switch, had mekanik, hidraulik-anti letupan, dll. Jadikan panggung stabil dan boleh dipercayai, digunakan secara luas di tempat budaya dan hiburan seperti dewan bioskop, dewan prestasi, tempat sukan budaya, hotel, dll. Karakteristik lif panggung adalah: struktur panggung angkat hidraulik adalah sempit dan stabil, dan boleh menyesuaikan kepada operasi terus-menerus frekuensi tinggi.

Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%. Keluaran meshing sepatutnya sesuai.

Hari ini, perusahaan kecil dan medium-sized menerima idea kualiti yang baik dan harga diskon untuk produk mereka. Mengkhusus dalam penghasil lif, markah berusia 20 tahun dengan harga kompetitif dan kualiti yang dijamin!