ZoetermeerCargo LiftCara memilih peralatan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-04-29 20:44:54

Apabila menambah minyak hidraulik, juga perlu memperhatikan struktur silinder minyak. Beberapa silinder minyak adalah relatif kompleks dalam, dan berapa banyak operasi penangkapan perlu dilakukan semasa mengisi untuk mengisi sepenuhnya setiap kedudukan minyak hidraulik. Oleh itu, apabila mengisi, cuba menambah sebanyak yang mungkin, dan kemudian menguji dan jalankan mesin kosong untuk melihat jika ia mencapai kedudukan bernilai.

Setiap kotak, kotak distribusi, dll. biasanya disimpan bersih, dan debu pada peralatan elektrik seharusnya cepat dibersihkan.

Zoetermeer.Ia mungkin disebabkan kerosakan pada unsur penyegelan atau pecahan dalam paip minyak, yang menyebabkan tekanan turun dan ketidakmampuan untuk menyokong tinggi besar.

Operasi lif liga aluminium lajur tunggal adalah relatif selesa. Ganti mudah untuk dikumpulkan di seluruh bingkai, dengan operasi penyimpanan kerja dan pergerakan fleksibel. Ia boleh menyeberangi halangan seperti kerusi yang tetap dengan tinggi hingga 1m, dan boleh beroperasi secara stabil pada langkah. Dibuat dari paip besi segiempat kuat tinggi,ZoetermeerFixed hydraulic pressure for lifting platform, dengan ketat dan kestabilan yang baik. Dipersediakan dengan caster universal untuk pergerakan fleksibel. Gelang dua kurungan akhir boleh disesuaikan, yang sesuai untuk menyeberangi halangan yang berbeza. Dua kurungan akhir boleh diubah menegak dan boleh digunakan untuk operasi pada cerun atau langkah dengan cerun tertentu.

.Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Pertahanan dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan 85.

Pertanyaan bagaimana untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan platforma angkat hidraulik akan dibahas secara singkat di sini. Banyak orang mungkin tidak biasa dengan jenis peralatan ini, terutama orang yang tidak tahu kilang mana yang menghasilkan peralatan tersebut. Ia dicadangkan rakan-rakan boleh mencari secara online kerana banyak syarikat yang menjual dan menghasilkan peralatan jenis ini kini mempunyai laman web rasmi mereka sendiri Terdapat perkenalan yang lebih terperinci tentang penyelenggaran dan menjaga pengetahuan online, dan cat lif bukan sahaja lapisan yang indah; Pakaian&#quo;, Ia juga lapisan perlindungan utama. Lukisan boleh mengisolasi udara, menghindari hubungan langsung antara besi dan udara, dan memperlambat kemajuan kerosakan. Namun, terdapat beberapa pengetahuan umum yang and a tidak sedar. Seterusnya, murah, dan tidak serakah. Kami tidak boleh meminta kualiti, hanya harga. Contohnya, Chenhong, Lipang dan yang lain adalah tanda yang boleh dipercayai; Laksanakan cat anti rust langsung selepas tembakan kencing. Sesuai untuk minyak mineral umum dan cairan hidraulik, tidak sesuai untuk cairan hidraulik air. Kerana tidak diharamkan oleh keadaan mengendalikan lif, lif besar sering memilih kaedah pemilihan dan fosfat asid ini. Tersesuai untuk semua media, tetapi diharamkan oleh pemicuan asid dan tangki fosfat, lif tidak boleh terlalu besar; Ledakan pasir dan menyemprot plastik. Sesuai untuk semua lif media, tetapi diharamkan oleh peralatan kering, saluran angkat tidak boleh terlalu besar;

Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%. Keluaran meshing sepatutnya sesuai.


ZoetermeerCargo LiftCara memilih peralatan



Laras valv kelajuan menurunkan untuk salah alignment. Jika pelarasan tidak berkesan, gantikan valv dengan valv baru.

Lif luar dan lif kargo kilang adalah peralatan mekanik angkat berat. Lif luar digunakan untuk mengangkut barang antara lantai bangunan, dan adalah produk lif kargo hidraulik khusus. Ia terutama digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah antara lantai kerja berbeza; Garaj menegak dan naik kereta antara lantai garaj. Sistem hidraulik produk disediakan dengan peranti perlindungan anti jatuh dan overload, dan butang operasi boleh ditetapkan pada setiap lantai dan bangku kerja platform untuk mencapai operasi berbilang titik.

Konfigurasi lain lif keretapi panduan, seperti tombol aras fotoelektrik, tahap tombol perlahan, peralatan keselamatan, kereta panduan, kasut panduan, dll., mungkin berbeza kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.

Quality risk.Biasanya,ZoetermeerPlatform penangkapan hidraulik khas untuk pusat belanja, dan jika terdapat sebarang lepas, ia patut ketat. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan. Semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan mesti dibuka sepenuhnya.

2: Pembuangan rust kimia melibatkan penggunaan asid untuk bereaksi dengan komponen logam lif skrun untuk membuang produk rust dari permukaan rust rod tolak. Jenis pembuangan rust ini terutama digunakan untuk lif skrun mekanik besar, dan perhatian patut diberikan untuk melindungi peranti ketepatan seperti alat elektronik dari kerosakan asid semasa digunakan.

Bagaimana pembuat lif mengekalkan dan mengekalkan lif pembinaan


ZoetermeerCargo LiftCara memilih peralatan



Kerja pencegahan rust kenderaan kerja udara biasanya adalah sesuatu yang perlu diperhatikan apabila ia tidak digunakan untuk masa yang lama. Ini adalah perkara yang mudah untuk tidak perlu menghabiskan wang untuk anti-korrosion di stesen perbaikan. Selama kami pemilik kereta menggunakan beberapa bahan yang mereka boleh cari sendiri, kita boleh mencapai ini. Pada masa yang sama, perhatian kepada kebiasaan memandu boleh memastikan kenderaan kerja tinggi tidak berkerut. Ini beberapa titik untuk rujukan.

Job description.Adakah ada peraturan yang berkaitan untuk pembersihan stesen hidraulik? Manufacturer lif profesional dan produk lain mempunyai julat penuh produk yang menjual dengan baik baik baik di rumah dan di antarabangsa peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk,ZoetermeerPlatform angkat hidraulik, selamat datang untuk bertanya

Sama seperti apabila ada kerosakan dalam bahagian berjalan platform angkat, operator mesti menguasai pengetahuan umum tentang kerosakan penyelamatan peralatan, supaya mereka tidak kelihatan terlalu terganggu apabila kerosakan berlaku. Secara umum, kesalahan umum bahagian berjalan platform angkat dibahagi ke:; Masalah kegagalan seperti membakar semak-semak kotak paksi yang membakar, menarik motor yang membakar, perlahankan ban, runtuhan, dll. Di bawah, editor akan berkongsi dengan semua orang solusi.

Selepas memasuki musim sejuk, lif cenderung kepada beberapa masalah kecil dan kerosakan, yang memerlukan pengguna untuk melakukan pemeliharaan musim panas dan pemeliharaan di lif. Di bawah, editor akan memperkenalkan secara singkat tindakan pencegahan musim sejuk dan titik kunci lif.

Zoetermeer.Bagaimana mengekalkan lif pada musim sejuk adalah satu alasan dan sebab utama. Banyak pekerja dalam industri lain tidak tahu bahawa lif hidraulik menggunakan jenis berbeza minyak hidraulik pada musim panas dan musim sejuk. Biasanya, pada suhu rendah, minyak hidraulik yang digunakan pada musim panas boleh menjadi atau bahkan membeku. Selepas memasuki suhu rendah pada musim sejuk, penting untuk ingat untuk menggantikan minyak hidraulik yang mengandungi antibeku, bersihkan valv satu arah.

Dalam masyarakat hari ini; Tanda; Selama produk mempunyai tanda, persahabatan, dan penyebaran.