DenbicaSelf walking hydraulic lifting platformPengenalan beberapa bentuk konfigurasi

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-05-06 18:50:50

Untuk memperkenalkan pemeliharaan sehari-hari untuk mengangkat lif kargo, seharusnya tidak ada tanah di hadapan.

Lif macam apa di sana? Terdapat banyak jenis peranti seperti peranti angkat tetap dan peranti angkat yang diletakkan kenderaan, yang boleh dibahagi mengikut bentuk pergerakan. Penangkapan yang dipanggil tetap biasanya dipasang di satu tempat dan dipasang, kemudian operasi penangkapan boleh dilakukan. Jenis peralatan penangkap ini biasanya digunakan lebih pada garis pemasangan, dan beberapa garis produksi besar perlu mengangkat bahan-bahan ke kedudukan tertentu bila memuatkannya, dan kemudian meletakkannya dalam produksi pada garis produksi. Peranti penangkap istimewa perlu dipasang pada kedudukan tertentu pada garis produksi.

Denbica.Kekuatan angkat pengurang tidak kuat atau kekuatan angkat lemah: peraturan tekanan valv overflow tidak memenuhi keperluan untuk menyesuaikan tekanan kepada nilai yang diperlukan; Rujuk kepada item pembersihan 5 di atas untuk kebocoran dalam silinder minyak; Tombol arah terperangkap atau bocor dalam; Aras minyak terlalu rendah, dan penapis masuk minyak diblokir; Pompa bekalan bahan bakar mempunyai kelemahan; Periksa pakaian dan air mata inti valv satu arah dan kerusi valv dan periksa jika spring valv satu arah lelah atau terganggu.

Guna kran berat untuk mengangkat kandang dan menempatkannya dengan tepat dari atas seksyen piawai; Letakkan dua kandang penggantian pada bingkai kereta api panduan dan perlahan-lahan letakkan pada sumber penimbal. Siapkan bingkai pemacu dua kandang penggantian dan laraskan setiap roda belakang dan gulung ke kedudukan dengan ruang besar untuk memudahkan pemasangan bingkai pemacu. Pasang seksyen piawai pada bahagian asas lif menggunakan peralatan berat dan ketat bolt sambungan. Pasang dua set bingkai pemacu di atas setiap kandang penggantian menggunakan peralatan berat dan benang pin sambungan, dan pasang garis pengawal atas kandang.

.Setiap kotak, kotak distribusi, dll. biasanya disimpan bersih, dan debu pada peralatan elektrik seharusnya cepat dibersihkan.

Konfigurasi lain lif keretapi panduan, seperti tombol aras fotoelektrik, tahap tombol perlahan, peralatan keselamatan, kereta panduan, kasut panduan, dll., mungkin berbeza kerana kelajuan. Tentu saja,DenbicaPembuat lift, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.

Pembukaan dan tutup kenalan suis perjalanan setiap peranti keselamatan mesti dipercayai, dan krater kenalan mesti dicurahkan secara tepat waktu. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif


DenbicaSelf walking hydraulic lifting platformPengenalan beberapa bentuk konfigurasi



Menangkat dan menurunkan

Keadaan minyak setiap sistem lif patut diperiksa, dan jika ada fenomena seperti bulu putih atau turbidity ditemui, mereka patut diganti secara tepat waktu.

Lif liga aluminium lajur tunggal: Serye produk ini digunakan dalam rumah dan luas untuk operasi ketinggian tinggi dalam berbagai industri seperti hotel bintang dan supermarket besar. Ia mempunyai keseimbangan angkat, operasi mudah, dan boleh masuk lobi umum. Ia boleh masuk dan keluar lif dengan kehendak dengan konsumsi tenaga rendah, tiada pencemaran, dan tidak merusak tanah semasa kerja. Ia boleh digunakan untuk kerja dinding dan eksplorasi, yang dilengkapi dengan aksesori bingkai salib gantry, sangat sesuai untuk kerja penyelamatan di bioskop auditorium, dan sebagainya.

Inspection environment.Terdapat objek asing di dalam paip penghantaran minyak dari platform angkat hidraulik, yang boleh menyebabkan distribusi kekuatan yang tidak sama semasa penghantaran minyak hidraulik yang menyebabkan keadaan permukaan yang tidak sama. Ia dicadangkan untuk memeriksa dengan hati-hati sama ada paip penghantaran licin.

Pembukaan dan tutup kenalan suis perjalanan setiap peranti keselamatan mesti dipercayai, dan krater kenalan mesti dicurahkan secara tepat waktu. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif

Apabila menggunakan kotak distribusi, tukar kebocoran elektrik memenuhi keperluan untuk lif konstruksi. Jika lif tetap dipasang adalah frekuensi pembolehubah, pemilihan tukar kebocoran patut serasi dengan penukar frekuensi.


DenbicaSelf walking hydraulic lifting platformPengenalan beberapa bentuk konfigurasi



Lubang tertentu memisahkan kekuatan paksi apabila skru ketat ke dalam kekuatan sisi,DenbicaCargo Lift, dengan itu memperbaiki gulung kereta api panduan platform angkat. Hanya dengan meletakkan peranti posisi keretapi panduan dengan betul,DenbicaPlatform angkat hidraulik, peluru tengah-tengah dan perlindungan; Pin silinder minyak dan tindakan; Persamaan dan pakaian selang dan kandungan letupan; Tambah minyak ke komponen di atas untuk menyimpan lif luar dan lif kilang. Tambahkan kehidupan perkhidmatan.

Cahaya penunjuk menyala, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Semak≥ Pasukan kuasa fasa, selepas bekalan kuasa dibalik, motor terbalik, dan hanya perlu memperbaiki bekalan kuasa.

Denbica.Roller pentas angkat hidraulik, bola, meja putar, dan meja lain boleh dikonfigur secara bebas untuk memenuhi keperluan syarat kerja yang berbeza.

Sekarang kita mempunyai permintaan yang meningkat untuk lif kargo biar saya perkenalkan kerja penyelamatan lif kargo kereta api kepada anda. Apabila kita menggunakan lif keretapi panduan dalam kehidupan harian kita, kita perlu periksa, menyimpan dan menyimpannya secara terus menerus. Ini tidak hanya memperpanjang kehidupan perkhidmatan lif keretapi panduan, tetapi juga membuatnya lebih kuat bila bekerja! Contohnya, bahagian transmisi sepatutnya mempunyai minyak yang cukup, dan bahagian yang rentan mesti diperiksa, diselesaikan, atau diganti secara peribadi. Bolt mekanik, terutama bahagian yang sering bergetar, seperti bearing slewing dan lifting arm connecting bolt, ia mesti ketat atau diganti segera. Di bawah ini terdapat perkenalan kepada 8 langkah penyelamatan: kerja penyelamatan penting untuk lif kereta api. Peribadi periksa tekanan ban dan keadaan membawa lif kereta api untuk memastikan mereka dalam keadaan baik; Peribadi periksa sama ada struktur kurungan dan panel dalam keadaan baik, dan tambah minyak dan lemak ke kandungan dan komponen dalam masa yang tepat, sekali sebulan; Bahagian yang terluka mesti diperiksa, diselesaikan, atau diganti secara terus menerus. Bahagian yang sering bergetar, seperti bolt dan perlindungan pembunuhan, mesti diperiksa untuk keseluruhan. Jika ada keseluruhan, ia mesti ketat atau diganti segera.

Kestabilan tinggi angkat boleh memenuhi angkat lembut barang-barang tonnage besar. Tahap penangkapan hidraulik dilengkapi dengan lampiran anti dan sistem hidraulik perlindungan berlebihan untuk memastikan operasi.