KemonaDouble cylinder hydraulic lifting platformKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-12-06 18:13:54

Kotak gerak pengurangan, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.

Ukuran anti-korrosion bagi badan kenderaan kerja ketinggian tinggi patut memperhatikan goresan kecil. Permukaan cat kenderaan kerja ketinggian tinggi sering rosak. Selain kerosakan umum, goresan, dan batu kecil pada ban memandu, yang akan menyebabkan kerosakan kecil pada masa. Kerana kebanyakan bekas luka ini kecil dan mudah terlepas. Oleh itu, pemeriksaan biasa patut dilakukan di kawasan topi enjin dan sekeliling. Setelah ditemui, perlu segera pergi ke kedai kecantikan profesional untuk memproses.

Kemona.Berat barang-barang di meja platform angkat hidraulik sepatutnya berada dalam beban nilai. Pemuatan berlebihan boleh mempengaruhi kelajuan angkat dan kehidupan perkhidmatan. Tanpa pemuatan berlebihan, orang boleh meningkatkan jumlah barang yang sesuai untuk memastikan efisiensi kerja, atau; Mengurangi kadar pembebasan, Guna mudah.

Platform penangkapan hidraulik terutamanya menggunakan transmisi tekanan minyak hidraulik untuk mencapai fungsi penangkapan. Struktur mekanikal garpu pengunciannya menyediakan kestabilan untuk penangkapan. Platform kerja luas dan kapasitas penangkapan tinggi membuat operasi altitud tinggi luas dan sesuai untuk berbilang orang bekerja secara serentak. Ia membuat operasi ketinggian tinggi efisien dan dijamin.

.Apabila memasang, memutuskan dan menyesuaikan organisasi pameran, perhatian patut diberikan untuk memastikan garis tengah organisasi pameran pengurang adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%, dan selang meshing patut sesuai.

Sewa lif memenuhi kekuatan tegangan; Setengah kabel lif digunakan untuk sambungan, dan elevator tinggi boleh mencapai lebih dari 100 meter. berat kabel 100 meter hampir 100 kg, jadi kabel mesti mempunyai kekuatan tegang yang cukup. Kini terdapat kabel terdedikasi pengawasan komposit lebar yang menyokong diri di pasar. Jenis kabel ini menyatukan kabel video koaksial, garis kuasa, garis data, dan garis besi untuk membentuk kabel pita lebar. Dengan cara ini tekanan seluruh kabel dibawa oleh tali wayar besi, dan kekuatan tegangan tidak terlalu baik. Ia tidak akan pecah kabel isyarat disebabkan graviti semasa operasi lift.

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari 50%. Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!


KemonaDouble cylinder hydraulic lifting platformKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat



Menangkat dan menurunkan

Mekanisme panduan mekanisme panduan pembuat lif kereta api panduan adalah kebanyakan terdiri dari paip plastik panduan, kurungan panduan, spring pemampatan, plug keselamatan, shell panduan dan peluru panduan. Sebagai pandangan setengah seksyen mekanisme panduan, ruang sempit terbentuk diantara dua paip plastik panduan, dan tali pinggang kain mengangkat mengeluarkan keluar dari kotak dari ruang sempit ini untuk mencegah tali pinggang kain disentuh dan bermain peran panduan. Plug keselamatan disokong oleh gelang panduan dan spring pemampatan. Untuk mencegah spring pemampatan kehilangan kestabilan selepas dipaksa, rod panduan kecil dirancang pada plug keselamatan, dan ruang antara rod panduan kecil dan spring dirancang mengikut jadual. Shaft lengan penangguhan diseweldi dan dipasang dengan hook lengan penangguhan di kedua- dua hujung. Bahan dipilih dan ditambah untuk membentuk tiga titik penangguhan dengan hook di shell bawah kotak. Peranti penangguhan sokongan lembut akan ditangkap oleh orang yang ditangkap. Kapasiti penangguhan beban lengan penangguhan adalah untuk memastikan bahawa orang yang ditangkap boleh berada dalam keadaan selesa semasa mengendarai. Jarak antara kedua-dua hook lengan penangguhan disenaraikan dalam jadual sebagai rujukan rancangan, dan bar keseimbangan digunakan untuk menjaga keseimbangan peranti penangguhan, Bahan ini dirancang sebagai tabung kosong, mengurangkan berat keseluruhan lengan angkat.

Lif pembangunan biasanya digunakan di lokasi industri atau pembangunan dalam kehidupan harian kita, terutama untuk mengangkut orang dan barang. Kita boleh gunakan lif pembinaan untuk meningkatkan efisiensi operasi dan mengurangkan beban kerja operator. Kau tahu?

install.Peribadi periksa sambungan setiap bahagian lif hidraulik, dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan, dan semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan cukup.

Elevator adalah peranti penghantaran umum yang boleh dipilih di medan yang berbeza. Elevator kereta api panduan adalah jenis peralatan yang kita semua tahu tentang, terutama digunakan untuk penghantaran kargo antara lantai kilang industri, restoran,KemonaPlatform hidraulik mengangkat jenis lubang, dan restoran di lantai kedua atau ketiga. Elevator tinggi rendah sangat sesuai untuk tempat kerja yang tidak boleh menggali lubang, dan tidak memerlukan titik angkat atas, dengan bentuk berbeza (lajur tunggal, lajur ganda, empat lajur). Jadi bagaimana jika kelajuan lif keretapi panduan perlahan dalam aplikasi?

Setiap mesin perlu dikekalkan selepas digunakan, walaupun mesin besar. Kekalkan yang buruk lif selepas digunakan boleh mengurangkan jangka hidup lif. Hari ini, penyunting akan memberitahu anda bagaimana untuk mengekalkan lif selepas digunakan. Untuk mengekalkan keadaan teknikal yang baik mesin lif, memastikan penggunaan selamat mesin pembinaan di lokasi, memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, dan mengurangkan kegagalan mekanik, perusahaan pembinaan mesti mengekalkan mengikut peraturan yang berkaitan Menurut peraturan penyelamatan, kerja penyelamatan peralatan yang diperlukan patut dilakukan. Ia tidak dibenarkan untuk fokus hanya pada penggunaan dan penyelamatan peralatan, dan ia dilarang secara ketat untuk peralatan diambil daripada jaminan atau perbaikan.


KemonaDouble cylinder hydraulic lifting platformKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat



Selepas membeli lif bimbit, penting untuk memeriksa sama ada maklumat teknikal yang menyertai selesai, sama ada aksesori, alat dan aksesori yang menyertai konsisten dengan senarai sama ada peralatan dan aksesori rosak atau cacat, dan untuk menyimpan rekod penerimaan pembakaran bila peralatan tiba.

Analysis project.Lif bergerak biasanya digunakan dalam pencakar langit di mana lif elektrik digunakan, kerana tidak perlu menghentikan tengah jalan, jadi lif cepat diperlukan. Pertama pergi ke lobi langit tinggi (lobi elevator tinggi, Skylobby) dari tanah, kemudian pindah ke elevator biasa ke destinasi. Beberapa lif baru menggunakan sistem panggilan awal lif, yang boleh panggil lantai tertentu di lobi. Lif penumpang ini boleh dihiasi dengan cantik mengikut keperluan pelanggan. Beberapa lif penumpang juga dilengkapi dengan air conditioning dan televisyen,KemonaLift hidraulik bergerak, sehingga pelanggan boleh menikmati pemandangan di luar semasa mengendarai.

Jembatan naik boleh dibahagi menjadi dua bentuk: jembatan naik bimbit dan jembatan naik tetap. Perkenalan singkat ke skop aplikasi jembatan naik tetap dan penggunaan jembatan naik bimbit: digunakan di tempat tanpa memuatkan dan memuatkan platform atau di mana pemuatan dan pembuatan bimbit barang diperlukan. Jika tidak ada platform memuatkan dan memuatkan pada laman logistik, sebagai tindakan pembaikan, jambatan boarding bimbit adalah penyelesaian yang sangat sesuai. jambatan boarding bimbit sama dengan cerun struktur besi bergerak, dan forklift juga boleh memandu secara langsung ke dalam kereta trak untuk operasi muatan dan unloading batch. Pemuatan dan pembuatan cepat barang boleh dicapai hanya dengan satu orang yang berfungsi dan tanpa perlukan bekalan kuasa.

Setiap jabatan berus elektrik patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari 50%

Kemona.Guna kran berat untuk mengangkat kandang dan menempatkannya dengan tepat dari atas seksyen piawai; Letakkan dua kandang penggantian pada bingkai kereta api panduan dan perlahan-lahan letakkan pada sumber penimbal. Siapkan bingkai pemacu dua kandang penggantian dan laraskan setiap roda belakang dan gulung ke kedudukan dengan ruang besar untuk memudahkan pemasangan bingkai pemacu. Pasang seksyen piawai pada bahagian asas lif menggunakan peralatan berat dan ketat bolt sambungan. Pasang dua set bingkai pemacu di atas setiap kandang penggantian menggunakan peralatan berat dan benang pin sambungan, dan pasang garis pengawal atas kandang.

Penimbalan dan penggantian bahagian yang rosak pada masa adalah jenis lif hidraulik, juga dikenali sebagai lif hidraulik keretapi panduan, sesuai untuk mengangkut barang di atas bangunan, dan lantai hotel. Ini mesin Lipusheng untuk memperkenalkan pemeliharaan harian lif.

Tombol dan motor yang biasanya ditutup dihidupkan secara bersamaan; Solusi adalah kawat yang betul, dan motor sering menutup valv dan kehilangan kuasa apabila diaktifkan.