LeonGunting harga platform penangkapan hidraulikIndeks Kualiti

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-12-22 09:38:08

Mesin mengangkat, sebagai produk penting pembangunan sosial di China, mempunyai status sosial yang tinggi dan kini telah menjadi alat operasi yang tidak boleh diganti dalam barang utama kita. Dan stesen pompa hidraulik adalah posisi jantung mesin angkat, yang sangat menguji profesionalisme dan perhatian operator. Ia adalah tanggungjawab umum kita untuk memeriksanya dan memastikan penggunaan sehari-hari mesin. mari kita melihat beberapa isu yang masuk akal biasa: titik pembuat lif adalah untuk memastikan keperluan sambungan kuasa, dan seharusnya tidak ada kesalahan sambungan atau bocor; Dan berilah perhatian kepada kerja bersihkan di dalam kehidupan sehari-hari, dan janganlah kamu biarkan noda-noda itu mengganggunya; Apabila berdiri diam, pemeliharaan biasa perlu dilakukan untuk mencegah kesan hujan dan cuaca salji; Pemuatan berlebihan adalah perkara pertama yang harus dilakukan oleh operator; Undang-undang Besi&#quo;; Pelarasan valv solenoid tidak boleh dilakukan secara arbitrari dan mesti diperiksa dan disahkan oleh organisasi profesional; Terutama apabila menjalankan operasi luar di bawah suhu tinggi, perlu sentiasa memberi perhatian kepada ketidaknormal stesen pam; Ia adalah sangat normal bagi kita untuk menghadapi beberapa masalah apabila menggunakan jembatan boarding hidraulik, selama masalah ini tidak terlalu serius kita tidak perlu bimbang terlalu banyak. Namun, apabila ada masalah dengan jambatan boarding hidraulik, hanya penyelesaian tepat masa adalah balasan yang betul. Di bawah adalah perkenalan kepada beberapa kesalahan umum jambatan boarding hidraulik dan penyelesaian khusus: jambatan boarding hidraulik mesti diselesaikan semasa menggantung dan menyokong platform kerja platform lifting untuk mengelak turun tiba-tiba platform lifting, menyebabkan kemalangan yang tidak perlu; 2. Jangan menyesuaikan valv overflow secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv penyelamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik,LeonPlatform angkat hidraulik elektrik bergerak, menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada orang, mesin dan objek; Pekerja bukan profesional tidak dibenarkan untuk melepaskan dan mengumpulkan peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau

Apa yang patut dilakukan jika kelajuan lif kereta api pemandu perlahan? lif kereta api pemandu patut sesuai dengan piawai industri mekanik JB/T922JB/T922 Republik rakyat China. Platform angkat secara umum dibahagi ke platform angkat tetap platform angkat bimbit, platform angkat sendiri dan angkat kereta. Suhu persekitaran kerja ialah -15-+40, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya 6-9m/min, dan kelajuan penurunan tidak seharusnya melebihi 6m/min Terdapat sedikit perbezaan dalam kaedah pengiraan untuk jenis-jenis platform angkat yang berbeza; Kalkulasi kelajuan lift: Kelajuan lift sama dengan tinggi lift/(volum silinder minyak/pemindahan stesen pam).

Leon.Peranti keselamatan dan tujuan platform pendangkatan hidraulik keretapi panduan. Platform pendangkatan hidraulik keretapi panduan adalah lif kargo yang bukan jenis gunting. Digunakan untuk barang-barang antara lantai yang berbeza kilang industri, restoran, restoran dan sebagainya, dengan tinggi rendah 150-300 mm. Keuntungan adalah bahawa ia boleh ditempatkan secara langsung di tanah tanpa menggali lubang, mengurangi biaya konstruksi, dan tidak perlu mengangkat titik di atas, menjadikannya selamat dan dipercayai; Platform angkat hidraulik mengadopsi mod transmisi hidraulik. Menurut keperluan pelanggan, saiz meja, dan tinggi angkat. Mereka juga mempunyai julat luas aplikasi dalam kehidupan harian. Jadi, dengan lebih banyak penggunaan, masalah muncul. Beberapa pelanggan mungkin tertanya- tanya mengapa kelajuan angkat begitu lambat, boleh ia lebih cepat? Jadi apa faktor utama yang mempengaruhi kelajuan angkat platform hidraulik? Jangan bimbang, editor akan menjawab untuk anda hari ini.

Lift lengan lengan lengan: peranti angkat yang digunakan untuk operasi ketinggian tinggi yang boleh menyeberangi halangan untuk operasi ketinggian tinggi. Apabila platform ditangkap ke mana-mana kedudukan, ia boleh beroperasi semasa berjalan,LeonPlatform angkat hidraulik, dengan struktur kompak dan pusingan fleksibel. Lebar laman ia boleh memastikan peralatan masuk laluan sempit dan kawasan kerja penuh. Peranti kuasa sandar boleh beroperasi platform kerja untuk ditetapkan semula, dan adalah kaedah pengangkutan yang sesuai yang boleh ditarik ke mana-mana tempat.

.Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan khusus untuk pemasangan dan pembinaan, dan menyediakan penjelasan teknikal keselamatan kepada pegawai pemasangan.

Pembuat lif aluminum boleh digunakan dalam berbagai industri seperti penyelamatan, jurutera, logistik, penerbangan sipil, kilang, perang api, kereta api, dan sebagainya.

Pad besi mesti digunakan di bawah wayar untuk meningkatkan permukaan tekanan antara kacang dan lantai, untuk mengurangi kesan kacang di lantai; Masukkan shims plat besi dengan tebal yang berbeza antara chassis dan batu dasar pada bolt penyancar untuk menyesuaikan menegak bingkai kereta api panduan; Pasang tiga seksyen piawai dan ukur menegak bingkai kereta api panduan menggunakan theodolite untuk memastikan menegak setiap paip utama dalam kedua- dua arah. Selepas menyesuaikan menegak bingkai kereta api panduan, ketatkan empat bolt asas; Laras menegak bingkai pintu pagar seperti di atas dan ketat bolt jangkar yang tersisa; Pasang sumber penimbal; Sambungkan separuh lain pagar ke separuh depan dengan bolt; Laras menegak dan ketatkan bolt jangkar seperti di atas, dan lepaskan brek pada motor di dalam kandang penggantian. (Untuk model SC200/200, pasang cage penggantian pertama sebelum pasang plat pemacu).


LeonGunting harga platform penangkapan hidraulikIndeks Kualiti



Adakah ada peraturan yang berkaitan untuk pembersihan stesen hidraulik? Manufacturer lif profesional dan produk lain mempunyai julat penuh produk yang menjual dengan baik baik baik di rumah dan di antarabangsa peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya

Semak semua tombol perjalanan untuk melepaskan. Jika ada, ketatkan mereka, terutama perhatikan strok perlindungan ultra-tinggi platform angkat hidraulik untuk mengelakkan peralatan melebihi tinggi keselamatan tinggi dan menyebabkan kemalangan; Periksa jika pins (pins telinga dan pins tengah) kering, dan jika mereka kering, serta-merta gunakan minyak sesuai; Periksa apa-apa kacang, kacang, skru, dll. di situ, dan jika demikian, segera kuatkan mereka; Pastikan penangkapan lembut platform penangkapan hidraulik; Outriggers (untuk platform kerja ketinggian tinggi)

Peranti mengangkat tetap ini juga boleh digunakan dalam gudang, seperti mengangkat lapisan tertentu gudang untuk mengangkut barang atau staf ke lokasi penyimpanan yang ditentukan.

High value.Mesin mengangkat, sebagai produk penting pembangunan sosial di China, yang sangat menguji profesionalisme dan perhatian operator. Ia adalah tanggungjawab umum kita untuk memeriksanya dan memastikan penggunaan sehari-hari mesin. mari kita melihat beberapa isu yang masuk akal biasa: titik pembuat lif adalah untuk memastikan keperluan sambungan kuasa, dan seharusnya tidak ada kesalahan sambungan atau bocor; Dan berilah perhatian kepada kerja bersihkan di dalam kehidupan sehari-hari, selama masalah ini tidak terlalu serius, kita tidak perlu bimbang terlalu banyak. Namun, apabila ada masalah dengan jambatan boarding hidraulik, hanya penyelesaian tepat masa adalah balasan yang betul. Di bawah adalah perkenalan kepada beberapa kesalahan umum jambatan boarding hidraulik dan penyelesaian khusus: jambatan boarding hidraulik mesti diselesaikan semasa menggantung dan menyokong platform kerja platform lifting untuk mengelak turun tiba-tiba platform lifting, selepas valv penyelamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik, menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada orang, mesin dan objek; Pekerja bukan profesional tidak dibenarkan untuk melepaskan dan mengumpulkan peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau

Guna kran berat untuk mengangkat kandang dan menempatkannya dengan tepat dari atas seksyen piawai; Letakkan dua kandang penggantian pada bingkai kereta api panduan dan perlahan-lahan letakkan pada sumber penimbal. Siapkan bingkai pemacu dua kandang penggantian dan laraskan setiap roda belakang dan gulung ke kedudukan dengan ruang besar untuk memudahkan pemasangan bingkai pemacu. Pasang seksyen piawai pada bahagian asas lif menggunakan peralatan berat dan ketat bolt sambungan. Pasang dua set bingkai pemacu di atas setiap kandang penggantian menggunakan peralatan berat dan benang pin sambungan, dan pasang garis pengawal atas kandang.

Memasang perlindungan untuk lif mungkin kelihatan mudah, tetapi ia juga penting untuk memperhatikan beberapa perincian, seperti: sebenarnya sukar untuk mendorong perlindungan ke dalam pin peluru apabila memasang terlalu banyak. Bagaimanapun, kadang-kadang, beberapa orang mungkin berfikir untuk menggunakan palu untuk memukul perlindungan untuk kesehatan, dan menggunakan kekuatan brute semasa pemasangan. Sebenarnya langsung memukul perlindungan dengan palu boleh menyebabkan kerosakan yang signifikan pada perlindungan, yang merupakan sebab utama untuk mengandungi kerosakan dan mengurangi hidup perkhidmatan perlindungan.


LeonGunting harga platform penangkapan hidraulikIndeks Kualiti



Apabila memasang, memutuskan, dan menyesuaikan organisasi pameran, perhatian patut diberikan untuk memastikan garis tengah organisasi pameran pengurang adalah selari dengan garis tengah gear,LeonPlatform penangkapan hidraulik, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%, dan selang meshing patut sesuai.

plan.Setelah membeli dan menggunakan peralatan dan peralatan, disebabkan penggunaan atau penuaan yang tidak betul, dan penggunaan lif hidraulik untuk menyebabkan tanah, kadar telah memperlambat. Selepas kelajuan perlahan, pertimbangkan kadar aliran minyak hidraulik dahulu. Faktor yang mempengaruhi aliran minyak hidraulik termasuk: saluran paip hidraulik, valv hidraulik, pompa minyak hidraulik, kumpulan kawalan kelajuan motor, dll. Editor berikut akan memperkenalkan kepada anda empat sebab untuk kelajuan perlahan dan kaedah mediasi.

Seperti yang kita semua tahu sekarang, lif dan platform angkat telah digunakan secara luas dalam tahun-tahun terakhir untuk memecahkan masalah yang kita hadapi dalam kehidupan harian. Kerana pekerjaan ketinggian tinggi adalah profesi risiko tinggi yang memerlukan penggunaan alat bantuan untuk menyelesaikan tugas tertentu, penggunaan lif tidak diragukan di pasar mesin rumah dan telah dikembangkan dengan teguh.

Pompa peralatan yang dipakai, tua atau rosak; Solusi adalah untuk menggantikan pompa perlengkapan. Kami menyediakan pelbagai penghasil lif kepada individu dan syarikat di seluruh negara untuk masa yang lama, dengan penyelesaian di situ dan operasi jujur.

Leon.Keuntungan lif liga aluminum adalah bahawa mereka boleh langsung naik ke tinggi tertentu, membuat ia mudah bagi pekerja-pekerja ketinggian tinggi untuk beroperasi. platform lift liga aluminum mempunyai keselamatan semasa operasi ketinggian tinggi. Selamat tinggal kepada operator tradisional yang mengikat tali dan bergerak tinggi di udara. Tiada jaminan keselamatan.

Skenario aplikasi lif bergerak mungkin memerlukan beberapa atau bahkan puluhan lif penumpang di beberapa bangunan pejabat dan hospital. Untuk meningkatkan kelajuan, efisiensi, dan kawasan yang boleh digunakan lif elektrik, kebanyakan bangunan tinggi akan membahagi lif elektrik menjadi tata, dengan setiap kumpulan yang bertanggungjawab untuk sebahagian dari lantai, dan membuat penyesuaian dan jadual berbeza berdasarkan mod penggunaan lantai berbeza pada masa yang berbeza.

Kotak dan kotak distribusi lif hidraulik patut dibersihkan secara terus menerus, dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.