VerwotslawekPlatform angkat hidraulikKemahiran

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-12-21 11:01:27

Terdapat objek asing di dalam paip penghantaran minyak dari platform angkat hidraulik, yang boleh menyebabkan distribusi kekuatan yang tidak sama semasa penghantaran minyak hidraulik, yang menyebabkan keadaan permukaan yang tidak sama. Ia dicadangkan untuk memeriksa dengan hati-hati sama ada paip penghantaran licin.

Kotak dan kotak distribusi lif hidraulik patut dibersihkan secara terus menerus, dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.

Verwotslawek.Kendaraan platform gunting hidraulik manual mempunyai ciri-ciri berikut: sesuai untuk pengangkutan jarak jauh; kaki dan peranti perlindungan yang boleh dipakai; Mudah dan mudah untuk ditangkap; Rancangan kaster unik memastikan keselamatan; Rancangan pengendali teknik memastikan operasi selesa bagi operator.

Pemeriksaan pembangunan yang betul di lapangan terbang adalah untuk pertama kali memeriksa dasar untuk melihat apakah ada akumulasi air dan untuk melihat apakah sistem mendarat memenuhi keperluan. Kita juga perlu melihat bagaimana bolt struktur bingkai ini ketat, dan sama ada ada ada pecahan dalam penyelamat. Dalam transmisi mekanik, ia boleh dibahagi menjadi dua jenis: jenis terbuka dan jenis tertutup. Sudah tentu ada juga banyak peralatan keselamatan untuk lif.

.Kotak dan kotak distribusi lif hidraulik patut dibersihkan secara terus menerus, dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.

Pertanyaan bagaimana untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan platforma angkat hidraulik akan dibahas secara singkat di sini. Banyak orang mungkin tidak biasa dengan jenis peralatan ini, terutama orang yang tidak tahu kilang mana yang menghasilkan peralatan tersebut. Ia dicadangkan rakan-rakan boleh mencari secara online kerana banyak syarikat yang menjual dan menghasilkan peralatan jenis ini kini mempunyai laman web rasmi mereka sendiri, Terdapat perkenalan yang lebih terperinci tentang penyelenggaran dan menjaga pengetahuan online, dan cat lif bukan sahaja lapisan yang indah; Pakaian&#quo;, Ia juga lapisan perlindungan utama. Lukisan boleh mengisolasi udara, menghindari hubungan langsung antara besi dan udara, dan memperlambat kemajuan kerosakan. Namun, terdapat beberapa pengetahuan umum yang and a tidak sedar. Seterusnya, biar saya meminta kami untuk menjelaskan tip untuk pengubatan anti kerosakan lapisan cat saluran angkat: pilih tanda yang boleh dipercayai untuk cat lif, dan tidak serakah. Kami tidak boleh meminta kualiti, hanya harga. Contohnya,VerwotslawekPlatform angkat hidraulik bergerak, Chenhong, Lipang, tidak sesuai untuk cairan hidraulik air. Kerana tidak diharamkan oleh keadaan mengendalikan lif, lif besar sering memilih kaedah pemilihan dan fosfat asid ini. Tersesuai untuk semua media, tetapi diharamkan oleh pemicuan asid dan tangki fosfat lif tidak boleh terlalu besar; Ledakan pasir dan menyemprot plastik. Sesuai untuk semua lif media, tetapi diharamkan oleh peralatan kering, saluran angkat tidak boleh terlalu besar;

Perkenalan di atas terhadap kesalahan umum jambatan naik hidraulik boleh dikatakan sangat terperinci. Saya harap semua orang boleh menjawab dengan baik kepada berbagai masalah selepas membacanya.


VerwotslawekPlatform angkat hidraulikKemahiran



Apabila menambah minyak hidraulik, juga perlu memperhatikan struktur silinder minyak. Beberapa silinder minyak adalah relatif kompleks dalam, dan berapa banyak operasi penangkapan perlu dilakukan semasa mengisi untuk mengisi sepenuhnya setiap kedudukan minyak hidraulik. Oleh itu, apabila mengisi, cuba menambah sebanyak yang mungkin, dan kemudian menguji dan jalankan mesin kosong untuk melihat jika ia mencapai kedudukan bernilai.

Letakkan tali peranti mengunci diri pada cincin logam tali pinggang keselamatan semasa operasi ketinggian tinggi.

Selepas membeli lif bimbit, penting untuk memeriksa sama ada maklumat teknikal yang menyertai selesai sama ada aksesori, sama ada peralatan dan aksesori rosak atau cacat, dan untuk menyimpan rekod penerimaan pembakaran bila peralatan tiba.

Production department.Apabila memasang, memutuskan, dan menyesuaikan organisasi pameran, perhatian patut diberikan untuk memastikan garis tengah organisasi pameran pengurang adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%, dan selang meshing patut sesuai.

Penimbalan dan penggantian bahagian yang rosak pada masa adalah jenis lif hidraulik, juga dikenali sebagai lif hidraulik keretapi panduan, sesuai untuk mengangkut barang di atas bangunan, restoran, dan lantai hotel. Ini mesin Lipusheng untuk memperkenalkan pemeliharaan harian lif.

Lepaskan skru di lubang bumbung debu di sisi luar flange lif, menyesuaikan cincin sistem PCS untuk menyesuaikan lubang sisinya dengan lubang bumbung debu, dan ketat heksagon dalam. Kemudian, buang kekunci seluar motor.


VerwotslawekPlatform angkat hidraulikKemahiran



Kotak dan kotak distribusi lif hidraulik patut dibersihkan secara terus menerus, dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.

Word of mouth recommendation.Lif liga aluminum digunakan secara luas dan adalah peralatan mekanik yang tidak diperlukan di banyak kilang. Terdapat banyak jenis lif selai aluminium yang berbeza dan nama dan penggunaan jenis lain lif selai aluminium juga akan berbeza. Mari kita lihat jenis-jenis alif aluminum yang berbeza.

Jembatan naik boleh dibahagi menjadi dua bentuk: jembatan naik bimbit dan jembatan naik tetap. Perkenalan singkat ke skop aplikasi jembatan naik tetap dan penggunaan jembatan naik bimbit: digunakan di tempat tanpa memuatkan dan memuatkan platform atau di mana pemuatan dan pembuatan bimbit barang diperlukan. Jika tidak ada platform memuatkan dan memuatkan pada laman logistik, sebagai tindakan pembaikan,VerwotslawekPlatform angkat hidraulik bergerak, jambatan boarding bimbit adalah penyelesaian yang sangat sesuai. jambatan boarding bimbit sama dengan cerun struktur besi bergerak,VerwotslawekPeralatan platform angkat hidraulik tetap, dan forklift juga boleh memandu secara langsung ke dalam kereta trak untuk operasi muatan dan unloading batch. Pemuatan dan pembuatan cepat barang boleh dicapai hanya dengan satu orang yang berfungsi dan tanpa perlukan bekalan kuasa.

Apabila menggunakan kotak distribusi, tukar kebocoran elektrik memenuhi keperluan untuk lif konstruksi. Jika lif tetap dipasang adalah frekuensi pembolehubah, pemilihan tukar kebocoran patut serasi dengan penukar frekuensi.

Verwotslawek.Lift lengan lengan lengan: peranti angkat yang digunakan untuk operasi ketinggian tinggi, yang boleh menyeberangi halangan untuk operasi ketinggian tinggi. Apabila platform ditangkap ke mana-mana kedudukan, dengan struktur kompak dan pusingan fleksibel. Lebar laman ia boleh memastikan peralatan masuk laluan sempit dan kawasan kerja penuh. Peranti kuasa sandar boleh beroperasi platform kerja untuk ditetapkan semula, dan adalah kaedah pengangkutan yang sesuai yang boleh ditarik ke mana-mana tempat.

Paksi putaran tidak konsisten bagi rod sokongan di tengah-tengah platform angkat hidraulik menghasilkan platform angkat tidak dapat berfungsi dengan betul, menyebabkan kerosakan serius pada platform dan menyebabkan jadual menuju. Sila periksa dengan hati-hati sama ada platform kerja jenis pemotong umum tinggi tinggi tidak diuji secara ketat untuk menuju sebelum meninggalkan kilang, dan ditempatkan ke pasar, menyebabkan banyak kemalangan. Untuk perusahaan kecil, mereka tidak terlalu bimbang tentang aspek ini pengesan penutup, Ini juga sebabnya ada banyak peralatan angkat dengan masalah ini. Masalah dengan silinder minyak dan sistem unit kuasa sering disebabkan kekuatan yang tidak cukup dan kualiti silinder minyak yang tidak piawai, yang juga adalah masalah yang sangat penting untuk perusahaan sendiri.

Lif kini sangat popular di antara orang dan boleh mudah membawa barang ke bangunan tinggi. Di antara mereka, lif hidraulik lebih populer di antara orang, dan orang-orang boleh memilih yang sesuai untuk mereka mengikut situasi sebenar mereka. Namun, semasa kerja normal, penting untuk memperhatikan kelajuan angkat lif hidraulik dan menghindari membuat kesalahan. Jadi faktor apa yang akan mempengaruhi kelajuan angkat lif hidraulik?